Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina,

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eli,

Jeg håber jeg kan hjælpe dig.

Vedr. indfortoldningen så er det korrekt.  Hvis du har faktura, oprindelsescertifikat, fragtbrev og pakkeliste, så er du klar til indfortoldning, det er "nemt".

Nu ved jeg jo ikke hvad det er du køber i Østen, men husk at få evt. certifikater m.v. med på de produkter. Husk også at få ajourført din produkansvarsforsikring, med at du handler i fjernøsten.

Håber det var en hjælp, eller er du meget velkommen til at ringe.

Hilsen

Morten

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tænkte på om du kan sende mig din kontaktoplysninger på elisado1980@hotmail.com

 

Tak.

 

mvh

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, du må gerne sende dine kontakt oplysninger til sgt_speirs@hotmail.com.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Eli:

Hej morten,

Er blevet anbefalet af en anden amino herinde til at tage kontakt til dig vedr import af ting fra kina. Jeg har kopieret teksten fra et andet forum hertil. Håber du kan hjælpe?

 

Hej iværksættere herinde,

"Vi er et nystartet importfirma, som skal booke nogle produkter fra fjernøsten snart. Det drejer sig om et parti juleting.

Jeg har tjekket med Skat og speditør om hvilke licenser eller certifikater der skal bruges i forbindelse med import.

Har fået at vide, at oprindelsescertifikat, faktura, fragtbrev, pakkeliste skal bruges iforbindelse med fortoldning.

Kan det virkelig passe at man ikke skal bruge andet? Jeg synes det lyder bare lidt for "nemt"... Håber virkelig i kan hjælpe, for skal snart booke tingene til videresalg i dk.

nogle erfarne aminoer der kan hjælpe?"

 

Undskyld men hvorfor stiller du det samme spørgsmål igen !!

http://www.amino.dk/forums/t/61278.aspx

Det ville nok være en god ide hvis du satte dig lidt bedre ind i tingene inden du begyndte at lege importør.

 

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er selv inden for bygge anlægsbranchen. Kan man høre mere om hvilke maskiner du kan få produceret?

Mvh Anders

Fra Aabenraa
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Vi har arbejdet med udviklin og produktion af skridstyret minilæssere, knækstyret minilæssere samt minigravere.

Hilsen

Morten

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende. Har du oversigt over priser og maskinstørrelser mm?

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Det link du har kopieret, er der hvor en anden amino har anbefalet mig at tage kontakt til Morten. Derfor skrev jeg i dette forum til morten.

Jeg har selvfølgelig læst meget om import, men ville lige være helt sikker på at der ikke mangler noget dokument af en eller anden art, som man ikke er blevet oplyst om eller ikke har vidst, når varerne ankommer. Derfor tjekker jeg herinde for at høre andre erfarne aminoer.

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Will do!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)