Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina,

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har gennem de sidste 4 år arbejdet sammen med forskellige fabrikker i Kina omkring produktion af entreprenør maskiner til det europæsike marked.

Såfremt nogle ønsker hjælp i forbindelse med import fra Kina eller har nogle generelle spørgsmål omkring samhandel og hvordan man laver forretninger med Kinesere er i velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen

Morten Christensen

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg vil gerne kontakte dig, men kan ikke finde Email til dig.

Er det muligt du kan sende mig dine kontakoplysninger på min mail. : johnnyhjo@hotmail.com.

På forhånd tak

MVH Johnny H. Jørgensen

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne have din mail....

mail@expresswebdesign.dk

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg vil købe 11 nintendoer i Kina.

Men aner ikke hvordan med told, moms mm..

Det er til privat brug i form af gaver til venner og bekendte, og mine børn.

Det kinesiske firma skriver at jeg kan få DHL til at fragte varerne pr. fly - Express.Og har givet mig en samlet god pris.

De skriver at de vil sende varerne i 2 pakker med 6 i hver. De vil fortolde dem som "gaver" af en værdi på US$35.

Er det godt nok??Vil jeg få en ekstra regning eller noget...?

 

Mvh Anna1

 

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

email: am.kiil@yahoo.dk

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna1 -> Det er helt fint, bare du husker at betale told og moms og så ellers er tilfreds med din nye "Nintandi" for hvilken garanti har du for at den ikke er en kopi?

Skulle tolderene sortere den fra til kontrol og er der tale om en kopi, så går de alle direkte på forbrændingen.

Men smart idé, jeg tror aldrig tolderne gennemskuer den med at sende det som "gave" Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder man ud af hvad der skal betales i told m.m. når man importerer fra kina?

Varierer det efter produkt kategori? Eller er det en fast procent sats? Og hvad skal man være obs på når man handler med en leverandør i fjern østen? Kom evt. med nogle gode tips til hvordan man finder de seriøse/ærlige virksomehder?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

anna1:

Hej

 

Jeg vil købe 11 nintendoer i Kina.

Men aner ikke hvordan med told, moms mm..

Det er til privat brug i form af gaver til venner og bekendte, og mine børn.

Det kinesiske firma skriver at jeg kan få DHL til at fragte varerne pr. fly - Express.Og har givet mig en samlet god pris.

De skriver at de vil sende varerne i 2 pakker med 6 i hver. De vil fortolde dem som "gaver" af en værdi på US$35.

Er det godt nok??Vil jeg få en ekstra regning eller noget...?

 

Mvh Anna1

 

Hej Anna

Du kan være 110 % sikker på at varerne er falske. Det du har gang i er ulovligt og straffes meget hårdt.

Her kan du se hvor galt det kan gå:

  http://www.selskabsadvokaterne.dk/dan/domme/25/ 

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ravn

Blev han ikke frifundet i den sag?

Mvh,
Michael

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten,

Er blevet anbefalet af en anden amino herinde til at tage kontakt til dig vedr import af ting fra kina. Jeg har kopieret teksten fra et andet forum hertil. Håber du kan hjælpe?

 

Hej iværksættere herinde,

"Vi er et nystartet importfirma, som skal booke nogle produkter fra fjernøsten snart. Det drejer sig om et parti juleting.

Jeg har tjekket med Skat og speditør om hvilke licenser eller certifikater der skal bruges i forbindelse med import.

Har fået at vide, at oprindelsescertifikat, faktura, fragtbrev, pakkeliste skal bruges iforbindelse med fortoldning.

Kan det virkelig passe at man ikke skal bruge andet? Jeg synes det lyder bare lidt for "nemt"... Håber virkelig i kan hjælpe, for skal snart booke tingene til videresalg i dk.

nogle erfarne aminoer der kan hjælpe?"

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)