Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Exchange

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Aminoer

I min søgen efter et alterntiv til Exchange, fandt jeg følgende site:

http://www.cabo.dk/products/irigowork/oversigt

og jeg vil da høre om der er nogen af jer der har erfaringer med dem, eller som har forslag til en bedre løsning?

Det jeg skal bruge er primært adgangen til mail fra flere computere, så jeg nemmere kan skifte og/eller arbejde fra andres PC....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, der findes flere forskellige.

Dem du har fundet der kører på en Zimbra server, som er et ganske udemærket alternativ til MS Exchange.

Alternativt vil jeg også gerne vise dig http://www.bynari.net/  produkterne som vi selv er distributør for.

Vi kan tilbyde dig både Bynari eller Zimbras løsninger enten installeret eller hosted.
Vi er ud over at være Bynari distributør også Zimbra partner.

Har du lyst til at teste kan vi igennem Suns Try&Buy kampagne tilbyde dig, at du kan gratis kan låne en Server fra Sun, hvor vi så f.eks. opsætter Zimbra.

Denne server kan du så have stående og teste på i op til 60 dage. Vil du beholde systemet, køber du serveren og systemet til nedsat pris, vil du ikke sender du blot serveren retur uden omkostninger.

Men jo, der findes flere forskellige alternativer til MS Exchange, hvor jeg vil mene at hhv. Zimbra og Bynari sidder størst på market.

Mvh,
Johnny 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

tak for info, der er jeg nød til at vælge en hosted løsning, vores upload er desværre ikke hurtig nok til at vi selv har server stående......

 

jeg tager lige et kik på det...

 

med venlige hilsen

Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det var så lidt.

Du er velkommen til at gribe fat på mig, hvis du har spørgsmål til enten Zimbra eller Insight systemerne, skal nok prøve at undgå at svarer med alt for store salgstaler ;-)

Mvh,
Johnny

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Det jeg skal bruge er primært adgangen til mail fra flere computere, så jeg nemmere kan skifte og/eller arbejde fra andres PC....

Der er et ganske almindeligt webhotel med imap vel sådan set nok til at dække dit behov?

Med imap opbevares mails på serveren så du kan tilgå det fra forskellige klienter, herunder webmail.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil anbefale dig Zimbra som jeg kan se Johnny også syndes godt om.
I Zimbra er der også en kalender hvor du kan have aftaler i lige som du kender det fra outlook, men man kan få en udgave eller plug-in til Zimbra som gør at du kan bruge den net basset. Det vil sige at hvis du vælger at købe en Mac book eller køre Linux eller du køber din en Iphone så kan du hentede din mail fra nettet som vi kender det fra Gmail.

Du kan også bare bruge et program som Thunderbird til at tjekke dine mail i hvis har du en Zimbra server.

Men det kan Johnny nok fortælle dig meget mere om :)

 

Med Vinlig Hilsen:

Nitzsch
Downlink.dk

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bruge exchange? er det fordi du betaler for meget for den løsning du har?

PS. Er det dig der hele tiden har haft reklameshoppen.dk sammen med Jan Gram? eller er du en ny ejer?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også helt klart anbefale Google Apps som alternativ til Exchange. 25Gb diskplads for 300,- om året er svær at hamle op med.

Det er let at administrere, tilføje/fjerne brugere og mailadresser - og ja, det kører selvfølgelig på dit eget domæne.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)