Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores nye hjemmeside klar, håber I gider give feedback på den

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Så er vores nye butik med badeværelsesmøbler klar og jeg ville sætte stor pris på hvis i Aminoer gad give noget feedback på siden og komme med forslag til ændringer eller forbedringer.

www.copenhagenbath.dk

Copenhagen Bath sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske i italiensk design, til priser hvor alle kan være med. Vi er lagerførerne i alle vores udstillede produkter og har en leveringstid i hele Danmark på under 3 hverdage.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot og stilren side.

Det eneste jeg studser lidt over er, at de vaske jeg har været inde og se på, leveres uden blandingsbatteri og at I ikke sælger disse?

Al mulig held og lykke med butikken!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side! Kan ikke umiddelbart sætte en finger på noget, men det er jo kun godt :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Rigtig flot. Eneste ting jeg studser over at venstresiden med produkterne nogen gange bliver brugt til sekundær navigation (under "Info & vilkår") hvilket er lidt forvirrende. Hvornår er der tale om en "under menu" og hvilke gange er der tale om noget der ikke relatere sig til top menuen.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Her kommer lidt spredte kommentarer: 

Overordnet set - Hvis jeres vinkel er at sælge italienske produkter, hvorfor så kalde firmaet Copenhagen Bath. CB siger intet om jeres firma andet end at det sandsynligvis er en badeværelsesbutik der ligger i København. Og det er sådan set ligemeget for mig, hvor firmaet ligger. Det er nok for sent, men jeg ville umiddelbart foreslå noget i retning af "Italian Bathrooms", "Bathrooms of Italy" eller  ... i hvert fald noget med Italien, så folk umiddelbart forstår jeres særpræg. Til gengæld synes jeg, at jeres logo og overordnede design er fedt - understøtter at det er luksus-ting i sælger. 

Site: Fed forside, dejligt at se, at der er ofret tid og energi på lækre billeder. Det er ultravigtigt med high-end produkter som jeres.
Har I råd, vil jeg dog anbefale jer at hyre en professionel tekstforfatter til at skrive overskrifter. "LUce - det kunne også blive dit nye badekar. Corona - så er der plads til alle. Firenze - når drømme bliver til virkelighed." Overskrifterne er totalt klichéer. Vendingerne er allerede set sat på ethvert produkt i fra skruetrækkere til biler. Skriv dog i stedet noget, der støtter produktet/konceptet. A la: Luce. Italiensk formgivning i til danske omgivelser. (Men lav nu for guds skyld ikke endnu et ordspil på Italiensk for begyndere ... Det har verden allerede set mere end rigeligt af...) Corona. Multo bello ... Firenze. Bløde kurver, skarpt design. (Hug bare mine forslag, hvis I har lyst.)

Produktsites - når produktet kun har én version, så flyt teksten op, så man kan finde den. Ingen grund til at gemme den. Når der er flere versioner af samme produkt, ser det meget rodet ud med de forskellige bestillingsmuligheder. Det må kunne laves mere elegant. Find evt. inspiration i andre high-end webshops

Gode Råd siden er meget grim, sorry. Bla. er spaltebredden alt for bred til at læse. Det er en ommer for webdesigneren. 

Scroll-bar: De sider med en blå scroll-bar i siden ser ufærdige ud. Den blå farve i scroll-baren ødelægger resten af det ellers ok lækre design. Den må kunne skjules.

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

 

Mange tak for tilbagemeldingen og de generelle pæne ord!

 

Til Christian: Tak for feedbacken det var noget der kunne bruges. Til det første i din svar omkring vores vinkel, er det fordi ikke alle vores varer er fra Italien, men kun udført i ”italiensk design”.

Med Copenhagen Bath er vi jo heller ikke fastsat på kun at kunne importerer fra Italien.

 

Det med tekstforfatteren er taget til efterretning, det er noget der står på listen og tak for dine ideer.

 

Jeg tager resten med min webdesigner også her tak for dine kommentarer.

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Selv tak - du kan evt gøre gengæld ved at klikke forbi mit eget nye site www.thechristians.dk, jeg har lige postet et indlæg om det. 

Din pointe om navnet er helt fin - Copenhagen Bath giver ok mening så. 

Har du brug for en tekstforfatter, siger du bare til ;-)

c

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C.

 

Det er også en fed side du har, ja man kan da altid være interesseret i et godt tilbud, hvor meget ville det koste at købe din hjælp?

 

Morten

 

www.copenhagenbath.dk

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak da. 

Timeprisen i The Christians for tekst er normalt 900. Men i denne sammenhæng kan I få det for 600. Hvor lang tid det så tager, kommer jo meget an på, hvad du skal have lavet. Det bedste for os begge vil være, hvis du giver mig et kald. Så kan vi sammen definere opgaven, og så får du efterfølgende en fast pris. Mit nummer er 7020 4889. Du kan selvfølgelig også skrive til cpo@thechristians.dk

Du siger bare til ...

 

chr

Fra Aalborg (gug)
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger I en komponent til at gøre billederne mindre med, når man fra forsiden har valgt et produkt? Jeg synes de forskellige produktbilleder ser lidt kantede / pixelerede ud, hvilket er synd på et flot website.

Mvh. Kristian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)