Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer og især de af jer som ønsker at sælge en webshopløsning.

Jeg er igang med at etablere et firma som i den forbindelse skal bruge en komplet webshop.

Der søger jeg så en der kan levere dette, som gerne er nystartet og som så ikke rigtigt kan få solgt sit produkt, hvis jeg kunne indgå et samarbejde med en ikke helt etableret webudvikler som gerne vil frem i verden og vise sit produkt frem og på den måde promovere sig selv så lad mig høre fra dig.

På forhånd tak og hav en lækker dag.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, vi er en virksomhed som leder efter en partner ang. webshop også, men nu vi begge leder efter det samme, kan vi smelte et partnerskab sammen, og f.eks. reklamere hinanden, og så kan vi også hjælpe dig i jagten, da vi også har mange kontakter rundt i verden, som vi tager brug af i næste måneds tid.

Hvis du er med på ideen så svar gerne tilbage :)

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa.

Er det rigtigt forstået at i udvikler webshopløsninger ?

Og hvordan vil i kunne hjælpe mig i opbygningen af min webshop ?

Richard

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har et team der kan udvikle webshop løsninger, korrekt, og de er vores partnere.

Tilgengæld kan jeg kun bede dig om at snakke med dem ang. pris og lign. og bare husk at fortælle at du er blevet henvist af mig :).

Tilgengæld tilbyder vi, onbiz, et samarbejde, dvs. reklame, bannerbytte og lign.

Vi udvikler dine og vores bannere og sætter dem på hinandens site, så kan vi tage en snak med vores udviklere om en lavere pris.

Har vi en aftale :) ?

Hvis vi har, mail mig på nikolic@onbiz.dk så tager vi den derfra, mester :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Vi sælger Magento webshops med unikt design, betalings gateway og hosting i et år for kun 9.995,- (plus moms). Køreklar shop alt inkl.

Se evt. http://www.amino.dk/forums/t/58091.aspx for et rigtigt godt opstarts tilbud hvor du sparer 40%.

Du kan også læse mere på: http://getashop.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan levere en kraftig webshop med integration til både SummaSummarum, og e-conomic

Systemet er baseret på osCommerce, dog kraftigt udbygget.

Jeg sender gerne et produktark

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Vi er forhandler af aspdotnetstorefront  i dk
Jeg kan godt finde en webudvikler, som gerne vil promovere sig selv og sætte systemet op for dig. ;)
Du kan læse features listen her: http://www.aspdotnetstorefront.com/t-features.aspx

Hvis ovenstående er et for stort system, så har vi flere e-shop systemer, som  vi selv har udviklet.
Vi har erfaring med udvikling af e-shop fra bunden af, med de funktioner som kunden ønsker.
Desuden performer vores shop systemer virkeligt godt på GOOGLE, så shoppen også kan findes.

Du er meget velkommen til at kontakte mig imellem 14.00 og 16.00 på tlf. 70279111
http://jan-mikael-granner.dk
frontGATE solutions
Det første møde er gratis og det næste tjener du penge på.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard.

Hos www.simpelside.dk sælger vi netbutikker for 6.500 kr. (engangspris). Du får så selvfølgelig et CMS administrationssystem med, så du selv kan redigere i varer, hente fakturaer osv. Du kan afprøve systemet på vores hjemmeside, inden du køber.

Mvh Morten

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Nu ved jeg godt at du søger en ikke helt etableret webudvikler det er sikkert også fint hvis de har lavet deres webshop ordentligt.

Mit råd er dog at du finder en webshop som er gennemtestet og hvor der findes referencer på at skidet virker ordentligt og er bygget efter googles retningslinier. Der er desværre stadig 1000 vis af webshops der er bygget så de aldrig har en chance for at ranke højt på de søgeord du skal bruge.

Kig herefter på de designs webudvikleren har lavet til sine kunder er det brugervenligt og ser det godt ud. Spørg dem eventuelt hvad deres forskellige shops har af konverteringsrate. Atlså hvor mange procent af de besøgende køber noget.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Vi kan tilbyde dig en webshopløsning med en særdeles brugervenlig administration.

Et samarbejde kunne også være interessant for os, og du er i den forbindelse velkommen til at kontakte mig på 73 82 00 22 eller på sbj@newangle.dk.

Hvis du har lyst til at prøve en demoversion af vores webshop kan den hentes her

Med venlig hilsen

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail: sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

***************************************************

Få din egen webshop fra kun kr. 299,- pr. måned ex. moms

Læs mere på www.oscshop.dk

***************************************************

Har du ikke tid til selv at opdatere din hjemmeside, så kan du

bestille os til at gøre det. Ring til os på 73 82 00 22 og få

et uforpligtende tilbud.

***************************************************

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)