Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af visitkort m.m.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!


Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette.. så det blev her! :-)

jeg vil høre om der er nogen der har lyst til at komme med et bud på tryk af følgende:


Alt er 4 farvet tryk
4000 stk. A5 flyers i 130 g. papir - tryk på begge sider
500 stk. A5 flyer i 200 g – tryk på begge sider
2000 stk. A4 brevpapir 130 g – tryk på 1 side
100 stk. A3 plakat 160 g – tryk på 1 side
500 stk. visitkort 250 g. – tryk på 1 side
200 stk. visitkort 250 g – tryk på 1 side
200 stk. visitkort  250 g– tryk på 1 side



Opsætning klarer vi selv.. men skal måske lige have lidt vejledning så vi får det lavet i de rigtige mål, cmyk osv. Da jeg ikke tidligere har prøvet at lave ting til rigtig tryk.


I kan sende en mail til valo snabelA valo.dk


Vi leder klart efter et godt men billigt sted at få vores ting trykt..
Vi vil gerne have priser på hver enkelte varer (ikke blot et samlet tilbud) og oplyses om evt. fragt og gebyr
NB kan i ikke lige klare denne mængde eller gramvægt så er det ok med noget i nærheden.. blot vi lige får det at vide også :-)


På forhånd tak


Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Selv med en billigere farvelaser printer kan du skrive ''direkte'' på en skabelon med dit brevpapir.

Så kan du nemt rette adresser, telefonnumre, logo etc. hvis de skifter uden du skal smide xx antal papirer i skraldespanden.

Det sammen med visitkort. Vi har fået en meget fin kvalitet af det papair som skal bøjes ud efter print og så har man 10 kort pr. side.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne have det trykt hos en proff. Jeg er ikke vild efter at man kan se de flossede kanter på visitkort.

 

Ang. tryk hvis det er lasertryk, så kan man da ikke køre det igennem evt. kopimaskie eller laserprinter igen kan man det?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg benytter flg. visitkort og kører dem igennem en farvelaser.
Der er ingen flossede kanter, og jeg kan overhovedet ikke se forskel på det, og et "normalt" visitkort.

http://www.lomax.dk/Index.asp?Varenr=9332650&CI=4&VI=1

Alt om både i Danmark

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/29/2006 1:10:09 PM Forfatter: Bjarne Brusen Jeg benytter flg. visitkort og kører dem igennem en farvelaser.
Der er ingen flossede kanter, og jeg kan overhovedet ikke se forskel på det, og et ''normalt'' visitkort.

http://www.lomax.dk/Index.asp?Varenr=9332650&CI=4&VI=1


 

Det synes jeg lyder som dyr løsning.

Er det ikke meget normalt at man kan få samme mængde med tryk til de priser?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tage fat i Mister Mediamouse, han kan nok godt hjælpe dig med nogle råd og en god pris!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ingen flossede kanter, og jeg kan overhovedet ikke se forskel på det, og et "normalt" visitkort.
 

Hvad er et normalt visitkort? er det sådan et der er masseproduceret uden omtanke hos lasertryk.dk?


Giv Jesper fra MediaMouse et kald, og hør om han ikke vil sende et par af deres visitkort, og så vil jeg æde min gamle hat på du nemt kan se forskel på dem du selv printer ud på din laserprinter og dem der er lavet på rigtige trykkeri maskiner.

 

Selvfølgelig kan man da printe visitkort selv i en nogenlunde kvalitet, men ærlig talt tror jeg ikke det kan gøres til en favorabel pris, hvis man vil have visitkort i den kvalitet kan man næsten ligeså godt vælge www.lasertryk.dk, hvor det nærmest ikke rigtig koster noget at få lavet visitkort.

Vil men have nogle der udstråler lidt mere kvalitet, synes jeg man skal vælge nogle som f.eks. dem Mediamouse kalder "finske visitkort" evt med en UV lak.



Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg siger normalt visitkort, så mener jeg 80% af dem man få stukket i hånden rundt omkring. Et stykke pap med de mest alm. oplysninger på.

Nu har jeg rigeligt med visitkort fra andre personer at sammenligne med, og så længe at vi ikke snakker om et helt ordinært visitkort kan jeg altså ikke se forskel.

Om det er dyrt?
Det kan meget vel være, men det kommer også an på hvor tit data''ne på visitkortet ændre sig.
Det er trods alt også dyrt at smide visitkort ud.

Alt om både i Danmark

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kommer det jo nok også an på mange faktorer jeg ikke havde med i mine første overvejelser.

Hvis man kun har sine data og et lille logo nede i det ene hjørne, samt man skifter sine data jævnligt kan det sikkert en rigtig god ide selv at printe.

 

Men har man nogenlunde faste data, tryk på begge sider, og store flader med farve, tror jeg ikke på man kan få samme resultat med en laserprinter ( med mindre man har en stor dyr mobbedreng ) Derudover tror jeg egentlig heller ikke det bliver så meget billigere.

250  blankt papir til print = 210 kroner

250 trykte visitkort på en side = 195 kroner
250 trykte visitkort på begge sider = 295 kroner
(priser fra lasertryk.dk)

Og her er der ikke taget højde for de toner man selv bruger på at printe.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Mette,

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig i MediaMouse.

Vi er ikke de billigste, men tilgengæld gør vi meget ud af at give den rigtige rådgivning og levere et færdigt produkt af en høj kvalitet.
Du kan både få prøver på forskellige typer tryk (digtaltryk, offset, forskellige gramvægte, overflader m.m.).

Hvis du har spørgsmål til mål, antal trykfarver m.m. så er det også noget vi gerne hjælper dig igennem.

Send mig blot en email på jesper snabelA mediamouse.dk  - så skal jeg nok hjælpe dig med diverse spørgsmål og finde en fornuftig pris til dig på din forespørgelse.

Dbh.


/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk


Side 1 ud af 2 (14 indlæg)