Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m."

mønt- og seddeltæller

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 13
Tilmeldt 25. apr 09
Indlæg ialt: 3

Skrevet 25-04-2009 kl. 13:29

Har nogen erfaringer med og kan anbefale en god mønt- og seddeltæller til daglig kasseoptælling?

MVH shp

Amino-karma 3
Tilmeldt 2. maj 09
Indlæg ialt: 1

Frits L Bech
Skrevet 02-05-2009 kl. 23:22

Hej shp

Prøv på dette link www.satdanmark.dk

Amino-karma 125
Fra Odense
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 36

Karsten Andersen
Skrevet 16-02-2012 kl. 13:30

Hej shp, 

Faldt lige over dit spørgsmål, som er et "par dage" gammelt. Jeg kan anbefale CTcoin, som jeg mener har en god service på mønttællere og seddeltællere. De har en shop, hvor du kan købe produkterne til direkte levering: http://www.ctcoin.dk/dk/netbutik 

Med venlig hilsen
Karsten 

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Amino-karma 1.307
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. maj 08
Indlæg ialt: 360

Jack
Skrevet 12-05-2012 kl. 23:01

Nu når tråden er livet op igen :-) har jeg nogen stykker til salg

Amino-karma 13
Tilmeldt 25. apr 09

shp  
Skrevet 15-09-2012 kl. 09:54

Tak for svar. Ja der er unægteligt gået nogen tid. Det egentlige problem er - stadig - at de unge mennesker, der er lukkeansvarlige i vores restaurant, ikke kan finde ud af at tælle pengene i kassen op uden fejl. Vi har troet et en pengetæller kunne hjælpe, men er nu kommet i tvivl. Er en mønttæller nu så praktisk, eller blot endnu en kilde til fejl?

Amino-karma 1.307
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. maj 08

Jack
Skrevet 16-09-2012 kl. 21:11

shp:

Tak for svar. Ja der er unægteligt gået nogen tid. Det egentlige problem er - stadig - at de unge mennesker, der er lukkeansvarlige i vores restaurant, ikke kan finde ud af at tælle pengene i kassen op uden fejl. Vi har troet et en pengetæller kunne hjælpe, men er nu kommet i tvivl. Er en mønttæller nu så praktisk, eller blot endnu en kilde til fejl?

om det vil være en god løsning for jer, kan kun i selv vurderer :-)
en mønt tæller udskriver en bon, som kan vedlægges rengskabet i den enkeltes optælling
precist som i banken, har i lyst til at prøve laver vi en god pris på en helt ny brugt

Amino-karma 13
Tilmeldt 31. dec 11

tuj
Skrevet 01-01-2013 kl. 21:38

Hej Jack,

Jeg kunne godt bruge en mønttæller - hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Mvh

Thomas

Amino-karma 3.967
Tilmeldt 14. apr 10
Indlæg ialt: 940
Amino Plus
Tobias
Skrevet 01-01-2013 kl. 22:09

shp:

kan det tænkes at fejlene ikke sker når kassen bliver talt op, men at fejlene sker i løbet af dagen når kassen bliver brugt?

Mvh Tobias.

Amino-karma 1.307
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. maj 08

Jack
Skrevet 02-01-2013 kl. 09:41
tuj:

Hej Jack,

Jeg kunne godt bruge en mønttæller - hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Mvh

Thomas

Du er velkomen til at sende mig et "privat brev" jeg kan ikke sende til dig da du ikke har aktiveret den funktion på din profil :-)

men du er også velkommen til at kontakte mig på min mobil +45 20800600
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: