Køb et Amino Sponsorlink
Har nogen erfaringer med og kan anbefale en god mønt- og seddeltæller til daglig kasseoptælling?
MVH shp
Hej shp
Prøv på dette link www.satdanmark.dk
Hej shp,
Faldt lige over dit spørgsmål, som er et "par dage" gammelt. Jeg kan anbefale CTcoin, som jeg mener har en god service på mønttællere og seddeltællere. De har en shop, hvor du kan købe produkterne til direkte levering: http://www.ctcoin.dk/dk/netbutik
Med venlig hilsenKarsten
Karsten AndersenOnline WebDesign ApS
Nu når tråden er livet op igen :-) har jeg nogen stykker til salg
Tak for svar. Ja der er unægteligt gået nogen tid. Det egentlige problem er - stadig - at de unge mennesker, der er lukkeansvarlige i vores restaurant, ikke kan finde ud af at tælle pengene i kassen op uden fejl. Vi har troet et en pengetæller kunne hjælpe, men er nu kommet i tvivl. Er en mønttæller nu så praktisk, eller blot endnu en kilde til fejl?
shp: Tak for svar. Ja der er unægteligt gået nogen tid. Det egentlige problem er - stadig - at de unge mennesker, der er lukkeansvarlige i vores restaurant, ikke kan finde ud af at tælle pengene i kassen op uden fejl. Vi har troet et en pengetæller kunne hjælpe, men er nu kommet i tvivl. Er en mønttæller nu så praktisk, eller blot endnu en kilde til fejl?
om det vil være en god løsning for jer, kan kun i selv vurderer :-)en mønt tæller udskriver en bon, som kan vedlægges rengskabet i den enkeltes optællingprecist som i banken, har i lyst til at prøve laver vi en god pris på en helt ny brugt
Hej Jack,
Jeg kunne godt bruge en mønttæller - hvordan kommer jeg i kontakt med dig?
Mvh
Thomas
shp:Tak for svar. Ja der er unægteligt gået nogen tid. Det egentlige problem er - stadig - at de unge mennesker, der er lukkeansvarlige i vores restaurant, ikke kan finde ud af at tælle pengene i kassen op uden fejl. Vi har troet et en pengetæller kunne hjælpe, men er nu kommet i tvivl. Er en mønttæller nu så praktisk, eller blot endnu en kilde til fejl?
kan det tænkes at fejlene ikke sker når kassen bliver talt op, men at fejlene sker i løbet af dagen når kassen bliver brugt?
Mvh Tobias.
tuj:Hej Jack,Jeg kunne godt bruge en mønttæller - hvordan kommer jeg i kontakt med dig?MvhThomas