Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør fra alibaba.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

 

Jeg har kig på nogle bestemte produkter på alibaba.com, men der er utroligt mange forhandlere som sælger det samme produkt. På den måde er det svært at bedømme hvem man skal handle med.

For at gøre det endnu sværere påstår næsten alle at de er producenten af produktet, så man ved dælme ikke engang hvem der laver varen.

 

Er der nogen der har nogle gode fif, eller lign der kan hjælpe mig i min søgen på en god pålidelig leverandør?

 

Mvh Frede

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bed dem om at sende referencer på andre de har solgt til i Europa/Danmark, således at du kan kontakte dem og høre hvorledes de har oplevet at handle med de pågældende leverandører/producenter.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:

For at gøre det endnu sværere påstår næsten alle at de er producenten af produktet, så man ved dælme ikke engang hvem der laver varen.

 Mvh Frede

Det kan du lige så godt vænne dig til. Det er lige meget om fabrikken har 5 eller 500 mand, der vil stadig være mange der vil påstå det er deres patent/design. :) . Kina er en underlig størrelse med kopiering. Derude er det lidt smart at kopiere. Det er ikke noget man skammer sig specielt meget over. Vil du være sikker, skal du se nogle patent papirer eller lignende. Tit har de en ingeniør, der laver en meget lille smule om på produktet, så lidt det er svært at se, og andre gange er det magen til andres. Det er som om, at "kan vi producere det, er det også vores design".

Husk at de højst sansynligt vil sige de kan alt hvad du beder dem om. Ordet "Nej" bruges ikke så meget i Kina. Det ser de som respektløst bare at slynge ud, så det er tit pakket ind i noget der kan være svært at gennemskue. Det kan også være svært at finde ud af om det er en grossist eller en producent. Den klarer du ved at spørge, om du må komme på fabriksbesøg. Så er de nød til at svare, at de evt. ikke producerer selv, men indkøber fra producenter.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Langvang.

Det er alletiders svar. tusind tak.

 

Faktisk har jeg selv lige lokket lign info ud af en kineser i dag.. De er tossede. Herhjemme er det bund ulovligt at kopiere vare som de gør det. :-)

 

Det er et fedt tip med at spørge om man må komme på fabriksbesøg, den tanke havde aldrig strejfet mig.

 

Det lyder som om du har en del erfaring med kinesere. har du andre gode råd, evt et link til en bedre og mere overskuelig side end alibaba.com?

 

Mvh Frede

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Frede:

Det er Wei-shi Shen fra Tumei DK  i Randers. Vores Tumei DK / Tumei Shanghai er et import / export firma og vil hjælpe dansk firmaer at finde kinesiske samarbejder i Kina eller producenter i Kina at fremstille varerne, som dansk firmaet gerne vil have. Vi gør det ting for dansk firmaer nemmere og mere sikkere for at få det rigtige god kvalitet varer.  Vores firma har et stor netværk i Kina efter vi har 14 års business import / export erfaring i Kina.

Man skal meget passe på at købe varer i Kina via alibaba.com, hvis man ikke har hjælp.

Jeg kan kontaktes på bms4343@elromail.dk eller bms4242@elrotel.dk , hvis du har spørgsmål.

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)