Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom til Gratis Seminar: Få flere kunder fra Internettet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

iMARKETING holder et gratis seminar sammen med Væksthus Hovedstadsregionen, iBIZ, Egedal Erhvervskontor, Erhvervssamarbejdet Sjælland og en lang række andre virksomheder

den 30. april kl. 14 – 18.

Seminaret kører som 4 separate workshops og du kan selv bestemme, hvor mange workshops du ønsker at deltage i.

Programmet for de 4 workshops er:

Kl. 14:00 til 14:40
Få mere ud af dine Google AdWords annoncer

Tips og Tricks til at gøre dine AdWords annoncer langt mere målrettede, så du ikke spilder dine penge på søgeord og annoncer der ikke virker.

Kl. 15:00 til 15:40
Søgemaskineoptimering – Kom til tops på Google

Få del i vores erfaring om, hvor det igen og igen går galt, når virksomheder prøver at komme til tops på Google i de normale, gratis, organiske søgeresultater og forstå hvad der skal til for at komme til tops. Vi har selv en række toppositioner på vigtige søgeord i vidt forskellige brancher – eks. pos. 3 på søgeordet ”espresso” ud af 44 millioner søgeresultater – vi forklarer hvordan vi har gjort det.

 

Kl. 16:00 til 16:40
Konverteringsoptimering – Få langt flere af de besøgende til at blive kunder

I dag forlader 98-99% af dine besøgende din hjemmeside uden at købe noget - og de fleste kommer aldrig tilbage.

Vi viser nye veje til at få langt flere af dine besøgende til at blive til dine nye kunder og vi giver dig viden, du kan gå direkte hjem og bruge for at få mange flere kunder fra Internettet.
 

Kl. 17:00 til 17:40 
Sælg langt mere til dine eksisterende kunder

Hvor meget forretning lader du ligge på bordet og overlader til dine kolleger, fordi du ikke har fået øjnene op for alle de muligheder, der ligger i at sælge til dine eksisterende kunder igen og igen?

Du kan her læse mere om det gratis Seminar: Få flere kunder fra Internettet

Jeg glæder mig til at møde dig til en spændende dag Smile

Har du spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at stille dem her.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørens jeg først opdagede det nu... :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandie Sørensen:
Sørens jeg først opdagede det nu... :)

Samme her :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt der på et tidspunkt bliver mulighed for, at du afholder et nyt gratis seminar - må du meget gerne skrive en PM til mig.

Lærdom kan man jo aldrig få nok af

Tak

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.

Ja, nu er det vel overstået.

Vi  blev ca. 120 mennesker og stort set alle blev gennem alle 4 sessioner - 4 havde taget den lange vej fra Jylland.

Jeg har fået optaget det meste på video (begge batterier løb tør) og jeg regner med at sælge adgang til videoerne på et tidspunkt i fremtiden.

Jeg kan kun opfordre alle til at tilmelde sig til vores nyhedsbrev hvis I vil varsles i god tid en anden gang Smile

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Næste gang, er der da mulighed for at få dette seminar til Aarhus, Randers eller Aalborg næste gang ?

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

Hvis du eller andre kender arrangementer med mindst 120 tilhørere, der er interesseret i at få mig over som taler, så kan vi sikkert godt finde på noget i Jylland.

Ellers kan jeg kun opfordre dig til at tilmelde dig  vores nyhedsbrev hvis du vil varsles i god tid en anden gang - og desuden har jeg en lille overraskelse i ærmet Smile.... nej faktisk 2 der nok vil blive godt modtaget -jeg skal bare lige være klar.... Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)