Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 indlæg...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Så rundede jeg sku'' de 600 indlæg.... mon det er ensbetydende med at jeg har for meget fritid selvom det absolut ikke føles sådan? Bare jeg ikke også begynder at lave min egen pasta selv - så er den ihvertfald helt gal...

Vildt at tænke på at man virkelig har skrevet så mange og man har brugt imellem 2 og 20 minutter på hvert indlæg... Det er i bund og grund en del tid som der så er brugt - og det er så ikke engang indkluderet den tid som man har brugt på at sidde og læse indlæg herinde...

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg talte engang med min søster om diverse debatforums, og jeg syntes på det tidspunkt at det var helt vildt at der var flere på Amino der havde skrevet over 1000 indlæg på et års tid. Så viste hun mig et debatforum for gravide og kvinder på barsel, og der var der flere som var oppe på 6-8000 indlæg, såååhhh....

Nåja, nu har kvinder på barsel jo nok heller ikke så meget at se til som os iværksættere der skal holde en virksomhed kørende

mvh Carsten
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan vælge at se de 600 indlæg som investeret i din virksomhed, reklame/kendskab, nye kunder etc.. Anyways, tillykke med de 600

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
  Ja, det er da helt vild - men også mere forståeligt, da de netop er på barsel.

Et andet forum med nogle vilde "skribenter" er nogle af de forum for modelflyvere, som jeg logisk nok grundet min fritidsinteresse er medlem af. De fleste medlemmer har også arbejde ved siden af, men kan på trods af det også præstere at skrive over 2.000 indlæg på et år - og så er det vel og mærke kun om modelfly....

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/26/2006 9:52:31 AM
Forfatter: Jesper Norbøll
  Ja, det er da helt vild - men også mere forståeligt, da de netop er på barsel.


Prøv du at sige det du siger her med andre ord (de har jo masser af tid når de er på barsel) til en som er på barsel :-) Du tør ikke!

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
*host* der er nogen der har mere tid end andre *host* :)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/26/2006 9:50:27 AM
Forfatter: Dimitri Hardorff
Du kan vælge at se de 600 indlæg som investeret i din virksomhed, reklame/kendskab, nye kunder etc.. Anyways, tillykke med de 600


*og lige noget totalt off-topic*

Ahem... Sad lige på en langsom mobil forbindelse, og da jeg læste dette indlæg gik alt i stå....?
Dimitri - dit billede fylder næsten 1,2 Mb - det er sq lige rigeligt til en billedstørelse på 45x45 px
...overvej evt en mindre version af dit billede - billeder af den størrelse behøved ikke fylde mere end ca 5 Kb,

sommerhilsner fra Aalborg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skulle den være ordnet. Tak fordi at du gjorde mig opmærksom på det

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
>>Nåja, nu har kvinder på barsel jo nok heller ikke så meget at se til som os iværksættere der skal holde en virksomhed kørende<<

 

Tjaaa.. så vil jeg da lige minde jer om at jeg går på barsel lige nu og samtidig starter virksomhed!!!



Vi er nogen der kan!!!!



Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)