Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Sportsbar / Café

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hey folkens

 

Jeg går og leger med tanken om at åbne en sportscafe, og er igang med at researche kundesegmentet en anelse, samt hvad ting folk tricker på ved en sportscafe.. 

Det skulle ligge i det sydlige København, hvor der egentlig ikke rigtigt er så meget af den slags. (Valby/Sydhavn/Enghave), der ligger en pitstop i Valby, på Toftegårds plads..

Interessen i en sportsbar/cafe, kommer af at jeg selv er bidt af en sportsidiot, og savner egentlig rigtig fede steder, der er tit i pipelinen til fede steder, men så er det kombineret med restaurent (O Leary's) del af en kedelig kæde, hvor penge er i hovedsædet (PitStop) eller alt for småt (McGrath's)..

 

 

 

Naturligvis er det sport i hovedsædet, så meget som muligt, ALLE kanaler, alle kampe, og masser af fladskærme med bold/anden sport, og gode siddemuligheder, og med plads til mange seere uden at genere hinanden.. 

Men hvad er det ellers man som kunde ville sætte pris på, jeg har selv en række ideer, men er jo ikke sikkert det er det samme i deler.. 

Jeg havde selv tænkt på følgende: 

- Oddse, selvfølgelig en bookmaker lignende muligheder.. (hvad dertil tilhører, skrabe, lotto, specialspil, evt. livespil under kampen, osv) 

- Spillemaskiner.. 

- Fadølsanlæg, og en masse lækre kolde drikke. 

- Konkret madudvalg (et lille menukort, få retter, men lækre) sandwich eller lign. skulle være klar til levering, til overkommelige priser. 

- Pool/Skummar/Bordfodbold, osv, altså fysisk underholdning..

- Event aftener med boksning, håndbold, osv. hvor konkurrencer evt. kunne kombineres..

 

Det skulle selvfølgelig være møbleret i lækkert design (wow effekt) og indrettet med fed og lækker belysning, og generelt indrettet så det tiltalte folk at være derinde.. 

Det er mine første inputs, men er der noget i tænker, det kunne være super fedt at have i sådan en bar? 

Og er der nogen der ville mene at jeg havde skudt forbi mine første inputs?

Jeg tænkte evt. med et medlemsskab's lignende ting, hvor man kunne afgive nogle fordele for de kunder, evt. bordreservation, speciel tilbud, osv? 

Kunne det være en ide? 

 

Kom med inputs folkens :-)

 

 

Håber på en hel masse inputs her.

 

På forhånd mange tak!

 

 

Hilsner fra Jesper

 

 

 

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Inputs; Golf - NFL - Medlemskab = gode idé. -  Restaurant - Masser af Club sandwich. Stort set alt det en mand ønsker sig Big Smile

Bare max power på projektet Yes

 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fede idé. Jeg vil helt sikkert komme og besøge den.

En enkelt ting jeg synes der mangler er internet og computere ellers er det rigtig fedt :-)

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andersbrandt:

Super fede idé. Jeg vil helt sikkert komme og besøge den.

En enkelt ting jeg synes der mangler er internet og computere ellers er det rigtig fedt :-)

 

Hvad er baggrunden for du vil have internet og computere på en sports bar? - Kan ikke helt gennemskue det, specielt når han har nævn ideen live oddse. Som jo vil kræve begge førnævnte ting. Hvad vil du ellers bruge det til?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

altså 1: Danskespil har faktisk liveodds på papir, hvor man bare kan stå ved disken og oddse, det er jo muligt at det er det han mener, og en eller to computere kan vel godt være meget godt at have, HVIS man vil f.eks. tjekke sin konto, eller sidde og tjekke fodbold nyheder, man kunne også vælge at tage penge for f.eks 10 min internet hvilket de gjorde på den sportscafé jeg brugte i USA, men det var også bare et forslag.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide, kan du ikke ligge den på Østerbro i stedet Stick out tongue

Find en god måde at lave Odset mv, så det ikke kommer til at ligne en kiosk eller Pitstop. Jeg går ud fra at der skal være stil over det og det er der IKKE over Pitstop

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé, har selv tænkt at jeg vil starte en i Aalborg når jeg bliver lidt ældre (er 17 år)

En masse skærme, snacks osv, og en ting der gør det hele lidt mere cool er hvis du har nogle trøjer og andre merchandise til at hænge på væggen osv :)


Glæder mig til at høre mere om det :) 

Fra århus
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Jepser.

har lige læst dit indlæg og har søgt mange steder, men tror du kan hjælp mig.

jeg har en kiosk med en spille-hal med 25 spille-maskiner og har meget plads tilovers da kiosken ikke bliver benyttet ret meget længere.

har et trav-rum på ca. 16m2 som jeg gerne ville gøre større og min formål er lave min egen pitstop cafe.

har danske spil odds og trav maskine, men chash point er næsten os på vej ind.

skal man have en tilladelse til at vise sport i fjernsynet.

øl bevillig er den svær at få.

hvor mange ansatte skal der være på arbejd og vil gerne have 1 medarbejder til at styre det så udgifterne bliver holdt ned.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)