Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af en blog (med affiliates)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg vil gerne have en "prof" blog, altså en hvor jeg kan benytte affiliates m.m. Men jeg er ærligt talt ikke helt med på, hvad hvordan jeg helt praktisk skal gribe det an.

Jeg har allerede en gratis blog, men den må ikke benyttes til reklamer, så den må dø.

Kender I til et sted, hvor bloggen er rimelig ok at administrere, og hvor der er mulighed for at få/lave et ok layout, som folk gider se på?

Glæder mig til at høre fra jer, da jeg sidder og tripper :-) 

Hilsen Mette

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan bruge Wordpress det er rigtig godt, at arbjede med og du kan nogle finde nogle fede templates rundt omkring på nettet..

MvH Kristoffer

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe et domæne og webhotel ved feks www.one.com. eller www.surftown.dk

 

Når du har gjort det så henter du wordpress som findes her www.wordpress.org og på dansk www.wordpress.dk
ønsker du et andet design end det der er som standard. Så smider du mig en mail på thomas@aboutweb.dk
så laver vi et til dig for en rigtig god pris

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som programmør vil jeg sige at wordpress er en ok start, dog ville jeg ikke selv bruge wordpress da jeg overhovedet ikke kan se logikken i hvordan det hele er bygget op..


Selve idéen er genial, meeeen...

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Det er faktisk hos Wordpress, at jeg har min nuværende blog - og jeg er enormt glad for den... Men desværre må man ikke benytte affiliates på deres blogs :-(

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

mette_blog:

Hej Kristoffer

Det er faktisk hos Wordpress, at jeg har min nuværende blog - og jeg er enormt glad for den... Men desværre må man ikke benytte affiliates på deres blogs :-(

Jamen du kan dowenloade den og ligge den op på dit eget domæne, hvis du ikke selv kan finde ud af det så skriv til: Krii08@hotmail.com og så sætter jeg den op for et symbolsk beløb..

Fortsat god dag..

MvH Kristoffer

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha, jeg er åbenbart heeeelt ny i blog-faget :-) Vidste ikke at jeg kunne downloade til eget domæne. Det vil jeg prøve - og jeg vil klart gerne benytte din hjælp, hvis det går i fisk for mig.

1000 tak for din hjælp, Kristoffer

Hilsen Mette

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du absolut vil have wordpress, så skriv til mig i stedet, da jeg i al fald ikke skal have et symbolsk beløb for dette..- Ment på den måde at det er for nemt til at tage penge for..

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Enanden:
Som programmør vil jeg sige at wordpress er en ok start, dog ville jeg ikke selv bruge wordpress da jeg overhovedet ikke kan se logikken i hvordan det hele er bygget op..

Efter min mening er Wordpress faktisk et ret stærkt værktøj, der sagtens kan bruges som mere end blot en blog - det kan sagtens bruges som et fuldblods cms (om end der findes bedre systemer, når vi snakker content-tunge sider).

Wordpress' Template Tags kræver nok en smule tilvænning i starten, men jeg mener ikke det er sværere end så mange andre spillere på markedet. Desuden kan man finde en million milliard forskellige temaer til WP, så de fleste nybegyndere nok skulle kunne få stillet sulten :-)

 

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart anbefale Wordpress. Det fungerer rigtig godt på min blog, og kan fåes på Dansk. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)