Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er indeni Steve Bruges

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

I ved at jeg vil gøre næsten alt for jer, men være hovedunderholdning på Amino mens jeg er på ferie, der sætter jeg grænsen ;-)
Jeg ser frem til mere spas fra den gode Steve og i må lede videre efter "synderen". Måske det er Lars Bom, som gerne vil op i en ny skabning ? ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Kære venner

I ved at jeg vil gøre næsten alt for jer, men være hovedunderholdning på Amino mens jeg er på ferie, der sætter jeg grænsen ;-)
Jeg ser frem til mere spas fra den gode Steve og i må lede videre efter "synderen". Måske det er Lars Bom, som gerne vil op i en ny skabning ? ;-)

Dbh Martin

Når katten er væk, spiller musene på bordet ... Big Smile

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Gregory Pecks lillebror Steve - der arbejder under pseudonym.

Så svaret er Steve Peck ;o)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne afvise, at jeg står bag mailsne fra Steve Bruges, selvom Amino'ernes mistanke åbenbart er landet i mit ringhjørne. 
Hvis det var mig, ville jeg hurtigt få afsløret mig selv med mit forfærdelige sprogbrug. Steve bander ikke, lader det til. 

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:

Simona - Uniquebook:
Jeg har svaret *Anden..*

 

Selvfølgelig er det da Anden Idea Big Smile Anders Mattesen.. Der var den da Simona, -nyt materiale til næste show Stick out tongue

 

Det ER faktisk en business fyr Anden spiller i den næste film, se blot her: http://www.anden.dk/

Jeg glæder mig allerede!

Mette

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg vil også gerne afvise, at jeg står bag mailsne fra Steve Bruges, selvom Amino'ernes mistanke åbenbart er landet i mit ringhjørne. 
Hvis det var mig, ville jeg hurtigt få afsløret mig selv med mit forfærdelige sprogbrug. Steve bander ikke, lader det til. 

 

Man kan vel godt have et alter ego, der har et andet sprogbrug. Nå men du var ellers på mit gæt, da du ud fra dine tråde virker til at have en god humor, og samtidig er du den eneste af dem på afstemningen som også står på Helle's Amino netværk  Confused Nå men det kan jo være hvem som helst, og hvem ved måske findes Ham steve i virkeligheden, jeg har set tilbud der var mere underlige end den der Big Smile

- Thomas

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg stemt på "En anden" - skrev han ikke til dig at han var SEO-ekspert, Mikkel? Wink

(Fralægger mig straks ethvert ansvar for evt. konspirationsteorier der måtte opstå på baggrund af dette indlæg).

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

OBAMA!!!!!!!!!!!!!!! Eller tyrkiske president Abdulla GUL!!!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om der er folk som IKKE er på Amino der er blevet kontaktet af Steve?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (40 indlæg)