Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er indeni Steve Bruges

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:
Mit gæt falder på Hans, for det er lige ham at lege sådan med ordene og bruger sproget på den mest fantasifulde og fantastiske måde

Nix - jeg sætter korrekt komma (gramatisk), og som vestjyde kunne jeg aldrig drømme om at rose mig selv.

Til gengæld vil jeg holde på enten Mor Anja, som hader "rigtige" kommaer, formulerer sig glimrende og har humoren til det.
Alternativt tænker jeg på Morten Ellegaard, som tidligere har givet udtryk for at trolls kan være sjove. Morten har også både de sproglige og humoristiske egenskaber, som en rigtig Steve kræver.

Jeg har også tænkt på Martin T, men hælder ikke så meget til den teori - så kører han i hvert fald et rigtig flot sprogligt stunt, for skrivestilen er helt anderledes end Martins vanlige.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt ville jeg ikke tøve et sekund med at benægte, hvis det virkelig var mig - og enhver kan se, at der er gået flere minutter.

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Til gengæld vil jeg holde på enten Mor Anja, som hader "rigtige" kommaer, formulerer sig glimrende og har humoren til det.

Haha, tak for det - desværre mangler jeg fantasien til det!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Nix - jeg sætter korrekt komma (gramatisk), og som vestjyde kunne jeg aldrig drømme om at rose mig selv.

Desværre Hans, du har ikke overbevist mig endnu Big Smile Og det med kommaerne, tja du sætter måske altid korrekt komma, men gør Steve (Hans onde tvilling) ?

Men jo Lone kunne også være i søgelyset, men indtil videre sætter jeg altså stadig min stemme på dig. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

I øvrigt ville jeg ikke tøve et sekund med at benægte, hvis det virkelig var mig - og enhver kan se, at der er gået flere minutter.

mvh Hans

... Hvilket så giver mig lejlighed til at gentage et gammelt paradoks jeg har puslet med ... "Hvordan kan du vide om jeg taler sandt, når jeg siger at jeg lyver?"

Jeg håber f.eks. politiet har spurgt sig selv det nogle gange i deres afhøringer af Stein Bagger :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert Lone..
Hvis ikke skal vi afgjort have Lone til at skrive tilbage til ham.. det kunne der komme en masse sjov ud af :-)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu at det er Martin, som helt sikkert på et tidspunkt vil henvise til et kapitel fra E-pusher eller lign. hvor han beskriver hvordan man behandler kunder med mærkelige forespørgsler Big Smile - Og jeg glæder mig så meget til at læse hans svar på hvad vi SKULLE have gjort Big Smile Big Smile

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg har også tænkt på Martin T, men hælder ikke så meget til den teori - så kører han i hvert fald et rigtig flot sprogligt stunt, for skrivestilen er helt anderledes end Martins vanlige.

Måske er det også værd at have med i beregningen, at Martin er på ferie - med alt det arbejde der ligger bag denne prank, tvivler jeg på, at det kan klares "hurtigt, uden at det går ud over familieferien" :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kjeldsen:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg har også tænkt på Martin T, men hælder ikke så meget til den teori - så kører han i hvert fald et rigtig flot sprogligt stunt, for skrivestilen er helt anderledes end Martins vanlige.

Måske er det også værd at have med i beregningen, at Martin er på ferie - med alt det arbejde der ligger bag denne prank, tvivler jeg på, at det kan klares "hurtigt, uden at det går ud over familieferien" :-)

Kunne være han har lavet en fake ferie? Whisper

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - eller at han ikke kan finde ud af at holde ferie Drinks og er nødt til at smuglave noget online som ingen opdager Surprise

 

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)