Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oversættelse af tysk hjemmeside samt katalog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan svare mig på hvordan det ligger med pris for oversættelse af en tysk hjemmeside til dansk.

Jeg er ved at lave forhandlingsaftale med en tysk producent, og vil om nogen kan give mig informationer herom...   Endvidere har de en fed moppe-dreng af et katolog. den skal dog laves i et noget mindre ´format.

Ligger en hjemmesideoversættelse måske lige til højre-benet...?

 

hilsen

Michael

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan jo sende et teksteksempel og et link så kan jeg give et overslag.

Normalt beregner vi pris pr. ord.

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen endegyldig pris på oversættelse af hjemmeside fra tysk til dansk. Populært sagt afhænger det af omfang (antal ord) og sværhedsgrad.

Men du skal da være velkommen til at sende en konkret forespørgsel til os med link til hjemmesiden - eller du kan i første omgang læse lidt mere om vores arbejde med tysk dansk oversættelse.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mp130965:

Er der nogle der kan svare mig på hvordan det ligger med pris for oversættelse af en tysk hjemmeside til dansk.

Jeg er ved at lave forhandlingsaftale med en tysk producent, og vil om nogen kan give mig informationer herom...   Endvidere har de en fed moppe-dreng af et katolog. den skal dog laves i et noget mindre ´format.

Ligger en hjemmesideoversættelse måske lige til højre-benet...?

 

hilsen

Michael

Jeg har i mit arbejde lige mødt en rigtig dygtig tysker der har arbejdet en del med oversættelser - jeg ved ihvertfald at hun er knaldhamrende dygtig - og hvis du sender mig nogle teksteksempler vil jeg gerne videreformidle dem og få hende til at sende dig et tilbud (formentlig en pris pr. ord).

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)