Køb et Amino Sponsorlink
Dato: 7/23/2006 10:21:27 PMForfatter: Martin Thorborg...glem alt om inkasso, det er spild af tid og penge.
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Dedikerede servere fra 699,-/måned (16GB Ram, 500GB HDD RAID1 inkl. 3000GB trafik)Virtuelle servere fra 399,- /månedManaged service kan tilkøbes fra 399,- /måned
Dato: 7/24/2006 2:16:33 PM Forfatter: Jens Lund Stol ikke på folk når det har med arbejde og penge... Det er lært Henrik, det er lært....Hej Jens Hvis du skal fortsætte med outsourcingen skal du nok prøve at lære mere af det end ikke at stole på folk. Jeg tror man under alle omstændigheder kommer til at tage chancer, for man kan gardere sig mod at miste penge, men det er svært at gardere sig mod at spilde sin tid. Derfor vil jeg foreslå at du får gennemtænkt forløbet ordentligt og fundet ud af, hvor det gik galt, og hvad du kunne have gjort forskellige steder i forløbet. Så tror jeg, at du får mest ud af dine surt tjente lærepenge. Jeg synes jeg kender fornemmelsen fra mig selv med, hvordan man kan have et godt samarbejde med en programmør, og så kan der komme problemer med koden og hvad gør man så. Der tror jeg man skal lære at balancere mellem at være samarbejdspartner, kunde og nogle gange chef og få reageret på en fornuftig måde. Det synes jeg ikke er nemt. Held og lykke med projektet fremover.
X <---- Jeg krydser fingre
The Nordic Kitchen and Thoughts about Food