Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM firma?

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle der kan svare mig på hvad et MLM firma er??

På forhånd tak!

Hilsen Ditte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det står for Multilevel Marketing. Herunder kan du se en engelsk definetiln, jeg har brugt googles define operator og søgt på define:mlm
http://www.google.dk/search?hl=da&q=define%3AMLM&btnG=S%C3%B8g&meta=

Tilmeldt 21. Jul 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælpen

Hilsen Ditte

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditte !

 

Den korte version af dette er at mange virksomheder i USA og GB i mange år har anvendt en alternativ måde at få deres produkter på markedet.

I Danmark har vi alle "lært" at en virksomhed er organiseret med sælgere, marketingfolk med det formål at få deres produkter på merkedet.

 

MLM er en forkortelse for "Multi Level Marketing" som betyder - "Mange Niveauer Marketing" direkte oversat - det vil sig at virksomheden IKKE har ansatte sælgere, men får deres produkt på markedet via en ekstern salgsorganisation der belønnes for deres salgsarbejde. Jeg arbejder med en meget spændende virksomhed og du er velkommen til at kontakte mig på:

 

tlf: 4078 61 58

 

såfremt du er interesseret i at høre mere om mulighederne for dig for at få gang i din egen i starten lille handelsvirksomhed.

Jeg vil nu hellere betegne metoden som Net Work Marketing, men det er nok en strid om ord.

 

Her i Amino er der en noget underlig holdning til denne salgsorganisering - men lad dette være - her er gode forretningsmuligheder - og jeg er ikke i tvivl om at vi vil se flere Danske virksomheder på sigt der vil anvende denne organiseringsforem.

 

Hilsen ing, john sommer - HD-IØ

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
MLM er slags pyramidespil, blot med den forskel at medlemmerne skal sælge en vare, så systemet ikke er i konflikt med lovgivningen.
Du går ind i et MLM-system som sælger af produkt X. Hver gang du sælger noget X, får du naturligvis provision. Du får nu 4 af dine venner ind i MLM-systemet under dig, de får 4 af deres (andre) venner ind i systemet under dem og så fremdeles. Snart sidder du i toppen af en pyramide af sælgere, og det gode er, at du også får en del af kagen, hvergang en sælger længere nede i pyramiden sælger noget X. Når pyramiden er 16 etager høj er hele verdens befolkning med i pyramiden, og du bliver stinkende rig.
Det eneste problem er, at langt de fleste mennesker befinder sig på de allernederste trin i denne pyramide og ikke har tjent noget særligt. Tværtimod har de sikkert spildt tid og penge, fordi de har købt en dyr pakke med vareprøver, som var deres adgangsbillet til systemet.
MLM-systemer er tillokkende, fordi man får stillet i udsigt, at man kan blive rig uden at arbejde meget hårdt for det. Der er ingen, der går ind i et MLM-system, der tror at de ender nederst i pyramiden - men det gør de fleste, for pyramiden er størst for neden, og pyramiden stopper på et tidspunkt, da der ikke er uendelig mange mennesker i verden.
Derfor er det indbygget i systemet, at de fleste sælgere bliver skuffede.
Jeg kender personligt et par tilfælde, der for en del år tilbage entusiastisk forsøgte sig som MLM-sælgere af LR (parfume) og Quorum (alarmer) - med et forudsigeligt magert resultat.
Det kan godt undre mig lidt, at man i et så glimrende debatforum som Amino har afsat en hel debat til MLM, men det giver da anledning til et nogen underholdende meningsudvekslinger.


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
> Her i Amino er der en noget underlig holdning til denne salgsorganisering

Ja, jeg har godt set at der er en lille gruppe meget passionerede fortalere for denne tvivlsomme model her på Amino. Underlig holding :)

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber ved Gud ikke, at nogen tager de seneste indlæg på denne tråd seriøst.
Kan ikke sige andet end... "wow".

Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/29/2006 11:43:19 AM
Forfatter: James
Jeg håber ved Gud ikke, at nogen tager de seneste indlæg på denne tråd seriøst.
Kan ikke sige andet end... ''wow''.


Det er skam yderst seriøst ment. Hvis du vil modsige kritikken, må du prøve at komme med saglige argumenter.
Jeg ved ikke, hvad ''wow'' skal betyde, men det forekommer ikke som noget særlig velgennemtænkt modargument.
Jeg indrømmer, at det er svært at argumentere mod åbenlyse facts, som det, at de fleste MLM-distrubutører ender nederst i pyramiden :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at MLM er en yderst facinerende ting.

Selve opbydningen af strukturen er genial! Det der er en skam er at mange mlm''er bliver så ivrige at de er utålelige at være samme med. Og de giver branchen et dårligt ry.

Jeg har selv prøvet diverse MLM firmaer men har erkendt at det bare ikke er mig, selvom jeg synes hele ideen er meget facinerende.

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Peder møller "MLM er slags pyramidespil" du har da vist spillet lidt for meget..... hvor er det lige at spillet ligger??? fortæl mig lige det. ??? MLM er en anden og billig måde at starte sin egen forretnig. 
Du kan lære meget mere her.... den danske version www.mlmtip.dk ( indhold kommer på i næste uge)
                                                  den engelske version www.mlmtip.net  (indhold kommer i løbet af i aften)

Mvh Kristian Kettner

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)