Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget må være uldent?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Anede mig nok........at der nok ikke lå reelle hensigter bagved.

Vi har også fået en forespørgsel fra Dubai.

Faktisk ca. det samme. Min kone har skrevet at de var velkomne  i DK til at kigge på varerne.

Indtil videre er der dog her ikke tale om invitation for at kunne få visum.

Men det kommer vel?

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 

Og så er konceptet med at tage fra Benin eller Dubai for at se på metervarer jo i sig selv helt absurd når man tænker på hvor flotte og billige stoffer de her derned. Det  ville svare til at du rejste til Dubai for at finde en forhandler af rugbrød.

Mkh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Din egen overskrift siger vist det hele....

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja, som de andre skriver, så kan fruen godt blive "hængt" op på den, hvis det er. Men så langt kommer det aldrig. Danmark godkender stort set ingen visa på det grundlag, men det gør broderfolkene mere. De har større chance for at få visa, hvis de inviteres af et svensk eller norsk selskab.

Som deMib også skriver: Bare ignorer det, for de kommer ikke for at købe varer.

Alibaba.com har jeg kun dårlige erfaringer med efterhånden. Det skal forstås på den måde, at de henvendelser der kommer derfra er stort set udelukkende Nigeria-mails og scammere. Så har jeg langt bedre erfaring med http://b2b.tradepost.com . Få din kone til at oprette en profil der også. Der er nok bedre held end på Alibaba.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mere uldent bliver det vist ikke, jeg har ikke talene med der forsvinder en del udlændinge undersådanne forretningsrejser og lignende...Kender nogen der siger at ca. 20 % af de kinesere de skal have besøg af ikke kommer....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)