Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mobil teleselskab kan anbefales ???

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klart anbefale Max tale fra TDC hvis du har et massivt forbrug.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke.

Det er mellem vores mobiler og til fastnet hos trælasten at 90% af opkaldene ligger.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Telmore de sidste fem-seks år og jeg har INTET at udsætte på dem.

Og så er det altid en sand fornøjelse når en sælger fra en konkurrende virksomhed spørger hvilken udbyder jeg anvender for de kan næsten helt sikkert gøre det billigere - når de så hører det er Telmore (eller CBB for den sags skyld) pakker de hurtigt sammen igen.

Så kan deres priser vel heller ikke være helt af vejen?

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Sonofon med shaker extreme. Det virker godt og jeg har været kunde hos dem i mange år. De har virkelig klaret opgaven godt.

Kan kun anbefale dem

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok fundet udbyderen, men TDC kan klart anbefales herfra - Hvor Telia bestemt ikke kan anbefales. :)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart TDC

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Et selskab der absolut ikke kan anbefales er Telenor, de har ikke det ringeste styr på noget som helst derinde, og det gælder for alle deres produkter. Jeg har bl.a. haft en fejlmelding på mit net i over et år, har klaget, klaget og atter klaget, og først nu har de haft sendt en teknikker ud, og så tog det under en arbejdsdag at udbedre de forskellige kabelfejl.
Købte i perioden deres mobilnet, hvilket heller ikke fungerer. Midt i man sidder og arbejder på nettet fejlmelder dette, og der er ikke andet at gøre end afvente det gider fungere igen (tager gerne en halv til en hel dag), eller afinstallere og installere igen. Når man så ringer ind for at forhøre sig om de forskellige fejlkoder systemet kommer med, så har de ikke det fjerneste forstand på noget som helst, og man bliver overladt til selv at fejlfinde og udbedre.
Når det så drejer sig om deres mobilnet, så skal man ikke langt uden for byerne førend, der ikke længere er ordentlig dækning på telefonen, og det er områder, hvor både 3 og Telia dækker ganske godt.
Mine varmeste anbefalinger går til 3 og Telia, har aldrig haft problemer med nogle af disse, og skulle der endelig have været et enkelt spørgsmål, der har haft brug for afklaring, så har servicen været i top hver gang.

God jagt på det perfekte selskab... 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv i mange år været Telmore kunde og kan klart anbefale dette. Er nu Telia kunde, da jeg blev "tvunget" derover, da jeg købte min Iphone og det fungerer faktisk upåklageligt, så jeg har intet at udsætte på Telia. Sonofon/Telenor derimod - uha uha uha!!! Hold dig langt væk fra dem! De er helt uden for pædagogisk og fornuftsmæssig rækkevidde. Om jeg så kunne få gratis abonnement i 10 år, ønsker jeg ikke at være kunde hos dem mere, så Telmore eller Telia og hermed ikke sagt at de andre, som jeg ikke har nævnt er dårlige, jeg har bare ikke personligt erfaringer med dem Smile

Dbh
Jørgen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

BiBob. Jeg og alle mine kammarater bruger det. Vi har alle fået nedsat vores telefonregning fra ca. 400kr om måneden til små 200kr.

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har i familien seks mobiltelefoner (fire forskellige udbydere)

Billigst er CBB,som vi har haft i mange år.

Bedste service er 3 mobil. Okay priser og virkelige gode mobiltilbud til erhvervskunder.

TDC og Sonofon kan ikke anbefales (høje priser og ringe service).

Mange hilsner Miriam

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)