Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mobil teleselskab kan anbefales ???

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i dag Telia Mobil hvilket jeg langt fra er tilfreds med.
Vil faktisk ikke anbefale nogen som helst at skifte til Telia, dårlig service...
eller rettere sagt ingen service, og konstant dårligt undskyldninger.

Havde før Sonofon og var jeg egentligt tilfreds med, så måske skal jeg tilbage til sonofon igen eller ?

Nogen der har positive eller negative erfaringer med andet teleselskab ?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror efterhånden jeg har prøvet de fleste teleselskaber på den ene eller den anden måde, og HVER GANG ender jeg med at gå tilbage til TDC selv om de er dyrere (måske) er det dem jeg har mindst problemer med.

Lige nu har jeg Max Tale, for 499 kr pr måned kan jeg snakke frit til fstnettelefoner og mobiltelefoner i op til 48 timer.

Og ikke noget med at ringe en time at gangen, smække røret på og ringe op igen for ikke at blive bonnet senere for et ekstraforbrug. Hvis jeg ønsker at snakke to døgn i træk (hvilket jeg dog aldrig har prøvet) kan jeg altså det.

Det giver mig tryghed at kende mit forbrug og vide at det skal jeg ikke tænke på.

 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg

Jeg ville helt klart anbefale CBB.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Vil faktisk ikke anbefale nogen som helst at skifte til Telia, dårlig service...
eller rettere sagt ingen service, og konstant dårligt undskyldninger.

Jeg har haft Telia som teleselskab, ja næsten siden altid. Og jeg har aldrig haft problemer med dem, tværtimod. Jeg har da op til flere gange blevet ringet op af dem, og sprugt til om jeg er tilfreds med at være kunde hos dem, og om hvilket abb. der vil passe bedst ud fra mit forbrug, og lign.

Men der er selvfølgelig altid mange sider af en virksomhed, og der vil altid være en masse der har knap så gode oplevelser end andre.

Men min kæreste har telmore, og det er hun rigtig glad for, og de har som regel gode priser.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu forgæves forsøgt at rykke et telefonnummer fra en af deres egne underselskaber over til deres selskab i 4 måneder... uden held.

3 gang har de endda lovet at følge op på det og vende tilbage, sidste gang for 2-3 uger siden,
og ikke en lyd har jeg hørt fra dem siden, eneste jeg får fra dem er regninger på for et midlertidigt nummer der blev oprettet for godt 4 måneder siden.

Den sidste jeg snakkede med kunne slet ikke forstå vi ikke engang har fået en opsigelse fra det teleselskab det er oprettet i endnu har godt 4 månede efter.... specielt fordi det faktisk er deres eget underselskab.. men som altid lover de at vende tilbage, men intet sker.

Jeg har nu opgivet af få det nummer rykket, og tror aldrig det bliver rykket, så indtil da så betaler jeg bare 279,- pr. måned for et simkort der ligger i skuffen.

Har også deres bredbånd, da vi rykkede det hele over til telia på en gang.
Har aldrig haft så meget nedetid som efter jeg er flyttet til telia, sidste gang var 1½ dag.

Hos TDC kørte det så godt som altid, og ved fejl blev de rettet inden for et par timer.

Ser ud til at jeg rykker mit internet tilbage til TDC, og kigger på Sonofon , TDC eller CBB til mine mobiltelefoner.

Heldigvis har jeg stadig mit fastnet hos TDC, så det kører da i det mindst altid...;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Også dukkede der endnu en regning op fra telia men stadig ingen opsigelse modtaget fra det andet selskab... så ville i stedet for bare ud af telia´s nu... hvilket da også er muligt hvis altså man vil betale telia det de forlanger.

Det koster så 3500,- kan jeg lige oplyse, hvis andet skulle få samme ide, og orker den LANGE ventetid på at komme igennem.

Jeg har aldrig oplevet så ringe service før, og det kan helt sikkert IKKE anbefales at skifte til Telia, så hellere betale lidt ekstra og faktisk få den service man forventer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Jeg kan anbefale dig, at smutte forbi vores sider:
http://telepristjek.dk - hvis du vil tjekke det billigste abonnement.
http://www.tilskudsmobil.dk/ - hvis du vil købe en ny mobil på den billigste måde.

http://telepristjek.dk/artikler/kundeservice.aspx kan du læse lidt om vores kundeservice undersøgelse og her kan du finde resultat http://telepristjek.dk/subpage.survey.asp - Håber det kan hjælpe dig lidt.

Mvh

 

Super sider.
De er hermed bookmarked....:)

Kan også se at Telia ligger solidt i bunden hvor de hører hjemme.

Og at Telmore ser ud til at være et fornuftigt valg.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)