Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Forhelved det er god humor xD

Hilsen Frederik
STEREO:TYPE Light & Sound 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi har vores helt egen, danske Ted L. Nancy iblandt os. 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHAHA, ej, nu bliver jeg sgu snart sur, hvis jeg ikke også får en mail fra Steve. Men jeg skal nok smide den ind, hvis jeg gør - det lover jeg!

Tak for grinet Big Smile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

HAHAHA, ej, nu bliver jeg sgu snart sur, hvis jeg ikke også får en mail fra Steve. Men jeg skal nok smide den ind, hvis jeg gør - det lover jeg!

Tak for grinet Big Smile

 

Modsat er vi nogen, der frygter at Steve slår til. For hvis han skriver til os, er det min mor der modtager mailen - og hun vil højst sandsynligt falde i med begge ben og skrive tilbage, at vi vil undersøge om vi kan skaffe Darth Vader dragten og/eller hvad indkøbsprisen på den spættede Orangutang var, da det "lyder som en spændende mulighed".

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha - fantastisk - tænk engang - Steve er allerede en kendt mand på amino.... spændende om der kommer mere af den slags!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Modsat er vi nogen, der frygter at Steve slår til. For hvis han skriver til os, er det min mor der modtager mailen - og hun vil højst sandsynligt falde i med begge ben og skrive tilbage, at vi vil undersøge om vi kan skaffe Darth Vader dragten og/eller hvad indkøbsprisen på den spættede Orangutang var, da det "lyder som en spændende mulighed".

Jamen, så kan jeg da sige, at Steve allerede ER slået til, og hvad vil du stille op mod folk som ham? Du kan vælge at  grine eller græde og jeg ved hvad jeg vælger. Uanset hvor meget oplysning og advarsler der kommer om folk som ham, så er der altid nogen der hopper på den. Vis din mor denne tråd og tag en alvorlig samtale med hende - og så glæder jeg mig over, at min mor ikke har en mailadresse.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt. Det er vist en seriøs form for "trolling". Mon ikke der er et website på vej med alle de "dumme svar" han får?

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, han skal nok få seriøse svar nok at poste!!

men han skriver bare hvis han skal bruge nogle flotte visitkort til sin nye dyrepasser kendt som darth vader.

 

Jeg er egentlig bare glad for at finde ud af at det IKKE var seriøst. (godt lavet, ved hurtig gennemlæsning virker det skræmmende seriøst)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej så kom min Steve Bruges mail Cool    Er der nogen der har en god oversættelse?

 

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej Reklameshoppen
 
Mit navn er Steve bruges og jeg driver et mindre landbrug i Zambia, nede i Afrika.
Jeg ser I driver en respektabel virksomhed, hvor jeg påregner at blive mødt med den
største diskretion.
 
Mit problem består i at formanden på farmen er Boer, direkte importeret fra
Sydafrika, og han hverken skriver eller taler engelsk. Derfor modtager jeg korrespondance på
hollandsk, hvilket I muligvis kunne være behjælpelige med at oversætte?
 
Hvad vil en oversættelse til dansk koste på følgende tekst?
Det behøver ikke være 100% korrekt, bare at jeg kan forstå meningen. 
Det haster lidt, da postvæsnet har været en kende lang tid om at levere brevet.
 
 
Lumumbashi, tweede van Februari
 
Geachte Heer Bruges
 
Ik heb groot nieuws op het landbouwbedrijf. De apen kweken als nooit vóór en enkel gisteren nieuwe waren 5 geboren.
De kleine, vreselijke pennen vullen zo snel op.
 
Wij zijn uit voedsel 2 weken nu geweest, kon zo u USD 50 in de rekening met "The Agricultural Bank of Lumumbashi" alstublieft deponeren.
De arbeiders zijn eveneens uit voedsel.
Gelieve te verrichten de betaling zo spoedig mogelijk, aangezien de apen 2 van de arbeiders, Iilliashshu en Thiilurraf hebben aangevallen en gegeten!!!
 
Als wij geen voedsel voor de apen krijgen, kan de Arts Khumalo niet voor de veiligheid niet meer waarborgen. Zij zijn zich begonnen zeer agressief te gedragen!!
 
Gelieve te verzenden zo spoedig mogelijk het geld!!!!
 
Hoogachtend
 
Dirk van Vossen
 
 
Jeg håber at I kan hjælpe
 
Ærbødigst
 
Steve Bruges

 

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Google oversættelse:

Lumumbashi the second of February 
 
Sir Bruges 
 
I have great news on the farm. The monkeys grow as never before yesterday and only 5 were new born. 
The small, terrible pins fill as quickly. 
 
We are food now been 2 weeks, so could you USD 50 in the account of "The Agricultural Bank of Lumumbashi" Please deposit. 
The workers are also from food. 
Please provide payment as soon as possible, since the monkeys 2 of the workers, Iilliashshu and Thiilurraf have attacked and eaten! 
 
If we do not get food for the monkeys, the Doctor Khumalo not for security guarantees. They are starting to behave very aggressively! 
 
Please send the money as soon as possible! 
 
Yours sincerely 
 
Dirk van Vossen

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)