Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wannafind og magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Sad lige og studsede over om nogen her på portalen ved om der er skrevet en "add on" til magento for brug af wannafinds betalingsgateway?

Takker mange gange :)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

scagrp:

Hejsa,

Sad lige og studsede over om nogen her på portalen ved om der er skrevet en "add on" til magento for brug af wannafinds betalingsgateway?

Takker mange gange :)

Hej Scagrp.

Der findes desværre ikke noget modul som integrerer wannafind med magento.

Vi har tidligere undersøgt muligheden og også afgivet tilbud på at implementere Wannafind´s betalingsgateway i Magentocommerce. Det endte dog med at kunden valgte at bruge ét af de eksisterende moduler til magento da de ikke ønskede at vedligeholde deres eget.

Tag et kig på ePay´s modul, det virker ganske godt. Et alternavtiv kunne være Quickpay, det har vi dog ikke så mange erfaringer med endnu.

 

God vind med projektet!

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også anbefale ePay, de har en udmærket guide her der vejleder dig i integrer deres betalings gateway i Magento

Wannafind understøtter ikke Magento idet det har deres egen webshop løsning der kan bruges med deres betalings gateway.


Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for jeres input, desværre er jeg ikke meget for epay generelt. Det er naturligvis ærgeligt der på nuværende tidspunkt ikke eksisterer et contrib herfor, men der er nok ikke anden udvej end at skrive et selv. :)

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi er officelt forhandler for Wannafinds produkter og Vi kan sagtens integrere betalingløsning til magento eller oscommerce :-)

Send en mail til mig leo@xgn.dk så vender jeg hurtigt tilbage med et uforpligtende tilbud.

Mvh Leo

http://ewebdesign.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)