Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slush-ice og eller dag på vandet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Partyfyn.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Amino’er.

 

Nu skal det snart til at være sommer og derfor kommer vi med et tilbud til jer.
jeg er blevet sælger af Slush-ice produkter på Fyn, det er ikke nogen hemmelighed at jeg får dem fra Slushpop.

Vores produkter indeholder ikke nogen former for azofarvestoffer som gør børn hyperaktive, vores produkter er heller ikke lavet på restsukker, produkterne er derfor renere og sundere end dem fra scoop.  Slush-icen kommer i poser a 625-640g og skal blandes med 3,5 L vand, ingen store dunke at slæbe rundt på!

Ved bestilling af 30+ sendes det direkte til din dør, du vil også have mulighed for at blande produkterne så i kan prøve de forskellige smags varianter der findes. Prøv blandet Rød tyr som er det samme som Red Bull, dog uden koffein.

Vi tilbyder også reparation af Slush-ice maskiner.

 

Skal jeres virksomhed have en anderledes dag, så kom og få en dag på vandet.  Vi er de eneste i Danmark hvor man kan prøve en Sky ski.
Ved os har du mulighed for at prøve gummiringe op til 4 efter båden, wakeboard, vandski, Mono Ski, kneeboard, Sky ski, og som noget nyt parasailing.  Vi har alt i våddragter, hjelme og redningsvester.

Vi sørger for alt, i skal blot møde op.

Send mig en PM, og du kan få tilsendt prisliste på Slush ice.

 

Venlig Hilsen

Søren Anthony
6170 2755

Partyfyn.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Vil lige tilføje at der ER farve i og at allergikerbørn ikke kan tåle dem. Især den blå er slem, men i det hele taget skal man jo holde sig fra farvet sllik og drikke med allergi børn.

Jeg kender godt Jans slush og kan fortælle at han jo også har Mojito, Strawberry Daquiry og champagne, hvor der bare skal alkohol i og det smager tossegodt :)

Vær også opmærksom på, at landet er opdelt i forhandler distrikter. Man kan derfor kun handle hos dig Søren, hvis man ligger i dit distrikt - det er jo ret vigtigt at sige, så du ikke tager handel fra andre distrikter. Er man i tvivl om hvor man køber slushice i sit eget distrikt, kan de oplyse det på slushpop.dk
I Nordjylland er det www.nordjyskfest.dk - mit tidligere firma :)

Mette

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Partyfyn.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Mette.

Det er også derfor jeg kalder mig for Partfyn hvad der angår Slush-ice. 
Hvis folk sender mig en PM ville de også får en prisliste med Mojito og de andre produkter som er beregnet til alkohol.

Det er rigtigt som Mette siger at det kun er på Fyn og omliggende øer jeg sælger Slush ice til.

Men hvad angår vores udendørseffekter er det anderledes.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en "advarsel"

Du skal passe på med udtalelser som disse:
"vores produkter er heller ikke lavet på restsukker, produkterne er derfor renere og sundere end dem fra scoop."

Den slags vil Scoop sansynligvis kunne stævne dig for.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Lige en "advarsel"

Du skal passe på med udtalelser som disse:
"vores produkter er heller ikke lavet på restsukker, produkterne er derfor renere og sundere end dem fra scoop."

Den slags vil Scoop sansynligvis kunne stævne dig for.


Uanset hvordan de er fremstillet tror jeg ikke at ordet slushice og ordet sund skal bruges i samme forbindelse.

Masser af sukker og tilsætnings/farvestoffer uanset fremstillings metode.

Hvor holder du til Partyfyn, og hvad har du, det fremgår ikke rigtig af din hjemme side.

Thomas Bonde


Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

partyfyn:

Skal jeres virksomhed have en anderledes dag, så kom og få en dag på vandet.  Vi er de eneste i Danmark hvor man kan prøve en Sky ski.
Ved os har du mulighed for at prøve gummiringe op til 4 efter båden, wakeboard, vandski, Mono Ski, kneeboard, Sky ski, og som noget nyt parasailing.  Vi har alt i våddragter, hjelme og redningsvester.

Ups det havde jeg overset. Skal du ikke have nogle billeder op.


Thomas Bonde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)