Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Magento

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har kigget en del på diverse løsninger til min side darkwear.dk angående .aspx betalings løsninger osv. Det lader til at man ikke lige kan skaffe sådan noget som er lige så funktionelt som dem man får via magento, og slet ikke hvor det er open source som magento også er. Jeg kunne godt tænke mig et råd om hvor jeg kan lære at sætte en magento shop op, så designet er det samme som min .aspx sides design. Kunne også godt tænke mig at høre bud på hvor meget det ville koste hvis "du" skulle konvertere min .aspx side til php med magento, så alle de fornødne funktioner virker. man vælger en vare, vare kurv, og mit design selvfølgelig er på siden.

Mere information kan fås enten via min mail eller her i debatten.

Bud kan sendes på mail.

Johnnyolsen87Agmail.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny:

Hej.

Jeg har kigget en del på diverse løsninger til min side darkwear.dk angående .aspx betalings løsninger osv. Det lader til at man ikke lige kan skaffe sådan noget som er lige så funktionelt som dem man får via magento, og slet ikke hvor det er open source som magento også er. Jeg kunne godt tænke mig et råd om hvor jeg kan lære at sætte en magento shop op, så designet er det samme som min .aspx sides design.

Hej Johnny, Magento´s designers_guide er et godt sted at starte.

Johnny:
Kunne også godt tænke mig at høre bud på hvor meget det ville koste hvis "du" skulle konvertere min .aspx side til php med magento, så alle de fornødne funktioner virker. man vælger en vare, vare kurv, og mit design selvfølgelig er på siden.

Det er svært at sige, afhænger selvfølgelig af kompleksiteten, vil tro de fleste designudviklere sætter pris på at få dit template-udkast som en photoshop .PSD-fil.

Johnny:
Mere information kan fås enten via min mail eller her i debatten.

Bud kan sendes på mail.

Johnnyolsen87Agmail.com

Kontakt os gerne for yderligere info eller en uforpligtende snak om dit projekt.

I mellemtiden ønsker vi dig en god påske!

 

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)