Hej. Jeg er helt ny inden for dette og forstår ikke så meget af det. Har nogle spørgsmål som jeg håber i kan svare mig på. 1: Jeg vil gerne lave en konto inde i kontoplan med en kategori som hedder Fragt og Ekspediktionsgebyr, som er en indtægt, da det er noget som skal ligges på salgs fakturaen. Kan se der er andre af disse kontoer, men ingen af dem er til salg? eller er det bare mig der tager fejl? 2: har lavet et bilag (salgs faktura) som er blevet bogført, men vil så slette den igen, da det ikke er gjordt rigtigt efter min mening, ang det med fragt og ekspeditionsgebyr. Den siger når jeg prøver at slette den at det endnu ikke er blevet udlignet. Hvordan går man dette, og hvad betyder det? det var lige det som jeg havde på hjertet lige nu. Håber i kan hjælpe mig. |
Hej!
Jamen så opretter du bare en konto.
Du er nødt til at lave en kreditnota, idet bogførte fakturaer ikke kan rettes/slettes!