Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

800-1000 besøgende dagligt - hvor skal min side hostes?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle Aminoer

Jeg lancerer en nyheddside den 17. april, hvor jeg forventer mellem 700-1200 daglige besøgende.. Jeg er på nuværende tidspunkt hosted af one.com, men jeg tror ikke det er en holdbar løsning..

Hvad vil I anbefale? Hvis I også ved hvor vi ligger rent prismæssigt vil jeg også meget gerne vide det..

 

På forhånd tak!

Dbh Sebastian Salinas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Det kommer an på hvor mange sidevisninger de enkelte brugere laver af gangen :)

Vi har f.eks. en løsning hvor den samme brugere sender rigtigt mange (automatiserede) forespørgsler som allesammen medfører tung databaseload ... de har 3 servere for at klare belastningen, alternativt har vi også en kunde som leverer 10.000 statiske sider i timen fra én server.

Det kommer alt sammen an på dit setup, men du skal være velkommen til at give mig et kald og fortælle mig lidt mere om dit setup så skal jeg gerne give dig et råd eller et tilbud alt afh. hvad der passer bedst sammen :)

Mit nr er 41 28 28 08 på mail kan du fange mig på mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi er rigtig glade for vores løsning hos www.webglobe.dk så kan kun anbefale du tager en snak med dem... det er ikke det billigste sted men vi føler os trygge hos dem og det er det vigtigste for os

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
men du skal være velkommen til at give mig et kald og fortælle mig lidt mere om dit setup så skal jeg gerne give dig et råd eller et tilbud alt afh. hvad der passer bedst sammen

Det kan jeg anbefale dig at gøre. Er selv godt tilfreds kunde hos Mikkel i hans firma Specialhosting.dk ;-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så teknisk minded så hvis I vil passe en lille smule på med de tekniske forklaringer vil jeg blive glad :)

Jeg er glad for jeres anbefalinger og forslag bliv endelig ved med det, men mener I der er nogen som helst chance for at jeg kan blive hos one.com, uden at siden går ned første gang jeg har 1000 besøgende om dagen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt ikke gå ud og bruge penge på en server eller ny host, da du med sikkerhed ikke ved om de 700 - 1200 brugere du formoder kommer i virkeligheden kommer.

Da det er et nyhedssite klikker folk heller ikke rundt som en flok vilde aber, men skimmer, klikker læser, dette er ikke noget som burde overbelaste One.com's servere så din side går ned.

Medmindre du er igang med at lave noget i stil med www.ekstrabladet.dk hvor der er flere tusinde på af gangen som klikker rundt osv. er det en helt andet sag.

Så skal der muligvis flere servere til men det kan du jo tage til den tid hvor dit site er blevet populært.

Med Venlig Hilsen
Yusuf

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde et af mine sites hos one.com (med 600 besøgende og 5000 sidevisninger dagligt), det gik ikke!

Serveren meldte tit fejl og svartiderne var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange! Så hvis bare komme i nærheden af 8-1000 besøgende dagligt kan du lige så godt finde noget andet.

Mvh. Lars Bo Thomsen

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar!

 

Hvad vil I skyde på at priserne ligger på for noget der kan klare de der 800-1000 besøgende dagligt??

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på hvilken host du vælger, men 700-1200 daglige besøgende kræver ikke nødvendigvis en server. Et webhotel, hvor der ligger en god infrastruktur bag, kan sagtens klare dine besøgende og tilhørende sidevisninger.

Du er velkommen til at kigge på vores webhoteller og priser.

/Caspar

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)