Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taksator ved konkurs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et firma som kunde, desværre er det gået konkurs uden nogen form for besked.

Jeg vil gerne vide hvordan man finder ud af hvem der taksator for det firma, da jeg selvfølgelig gerne vil have betaling for mit arbejde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Se om ikke du kan finde den her ellers, ring til retten i den kreds du hører til.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg antager du mener en bobestyre (en advokat).  I statstidende kan du se hvem der er ud peget som bobestyre.

Da der er tale om en konkurs skal du nok ikke forvente at få dine penge, måske er du heldig at få en lille del af beløbet når der har været regnskabs og boafslutning.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, tror også du mener kurator :D Henvend dig til nogen i firmaet hvis det er muligt.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan som kijo og Ravn siger finde selskabet i Statstidende.dk, eller ringe til Skifteretten i den retskreds, selskabet hører til.

Når du har fundet ud af, hvem der er kurator i konkursboet, skal du sende kurator et brev med anmeldelse af dit krav. Du vedlægger kopi af fakturaen. Som der bliver sagt, skal du nok ikke regne med at få specielt meget hjem af din fordring, hvis overhovedet noget. Men du kan først afskrive dit krav som tabt, når der foreligger meddelelse fra kurator om, hvor stor en dividende der bliver til kreditorerne.

 

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)