Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

endnu engang redirect - men dog vigtigt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at lægge sidste hånd på soccercoachsite.dk som er en side omhandlende fodbold, med en stor øvelsessektion og et statistiksystem

De 3 mest brugte søgeord er: fodboldtræner - fodboldtræning - fodbold øvelser.

 

Så vil jeg høre om jeg ville kunne få noget ud af at have de 3 domæner fodboldtræner.dk - fodboldtræning.dk - fodbold-øvelser.dk og lave en redirect til soccercoachsite.dk?

Mvh.

 

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej crolesen,

Jeg kan ikke svare dig exact på dit spg, men jeg fatter ikke, at du har brugt et engelsk navn til et dansk site? Hvad skulle ideen være i det?

Brug dog et dansk navn til et dansk site. Glem alt om at købe de andre domæner, da du intet får ud af det. Hvis nogle skulle finde på det samme som dig - læs stjæle ideen - så finder de nok nogle domænenavne, som de kan bruge til det.

Koncentrer dig i stedet om at SEO optimere siden, så den spiller 110% og få nogle brugere og godt indhold på. Resten må være en bekymring, der ligger ude i fremtiden, hvis det overhovedet skulle være nødvendigt at bekymre sig om.

redirects af domæner giver mig bekendt ingen SEO-værdi, men jeg ved heller ikke meget om det.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de tre domæner er helt nye eller ikke har nogle indgående links, så vil du ingen SEO-værdi få af sådan en redirect.

Allerhøjst vil du få nogle type-in besøgende, hvis nogen kunne finde på at skrive fodboldtræner.dk direkte i adresselinien.

Er det eksisterende domæner med indgående links, vil du kunne få en SEO-mæssig gevinst ud af sådan en viderestilling.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)