Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser du et godt tilbud?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre hvor mange af jer der jævntligt kigger under kategorien "jeg har et godt tilbud til dig"
Jeg spørger fordi jeg selv lige har opdaget at emnerne i kategorien ikke kommer med i oversigten over indlæg idag, som jeg selv primært bruger til at følge trop i hvad det er sket på debatten i løbet af dagen.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger RSS feed''et der også henter fra "Indlæg i dag" siden, så jeg ser det stort set aldrig - tror jeg tjekker tilbuds-delen en gang eller to i måneden. Samme gælder DIF-delen af Amino.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
ser den flere gange dagligt, dog kun det seneste indlæg i kategorien.

Jeg bruger ligesom mange andre "indlæg i dag" men skimmer også lige kort siden ned og derved ser jeg hvis der sker noget spændende i "et godt tilbud"
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der RSS har jeg egengligt aldrig helt fået styr på hvad er og hvordan det fungerer.... kan du uddybe... Jeg forestiller mig det som et mail program blot det er forskellige sider man abonnerer på.. korrekt?

 

hvilken RSS reader er den bedste til den?

:-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har du jo også næsten også forstået det :)
Du kan enten få et plugin til din mail klient eller browser, eller alternativt kan du finde et tredjeparts program til at holde styr på dine RSS feeds med. Der er også nogen der bruger netbaserede tjenester som netvibes.com

Jeg bruger selv Omea Pro som jeg er meget tilfreds med, det er dog ikke et oplagt valg hvis man kun skal bruge RSS (det har en masse andre funktioner). Hvis man søger efter "rss reader" på Google kommer der en masse muligheder, jeg har dog desværre ikke erfaringer med andre programmer.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har valgt at få tilsendt en mail når der er svar på det indlæg jeg har skrevet i, og da jeg har et tilbud liggende på "jeg har et godt tilbud til dig", så får jeg en mail hver gang der er et nyt indlæg.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/15/2006 8:46:22 PM Forfatter: Lene Thorsager
Jeg har valgt at få tilsendt en mail når der er svar på det indlæg jeg har skrevet i, og da jeg har et tilbud liggende på ''jeg har et godt tilbud til dig'', så får jeg en mail hver gang der er et nyt indlæg.


Hilsen


Det gør jeg såmænd også... :-)
 

Nå men det der egentligt til at starte med gjorde at jeg undrede mig, var at jeg havde oprettet et godt tilbud (synes jeg selv), og der er kun 77 der har læst det. Så det undrede mig en del...

 

Men jeg kan jo sådan set godt forstå at de gode tilbud ikke kommer med på dagsoversigten, for så kunne den jo hurtigt blive fyldt med spam-lign. indlæg :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så vil det sige, at jeg ikke besøger siden, for det gør jeg ikke særlig tit. Jeg læser de indlæg der kommer som mails, og klikker kun videre hvis det er noget der er meget interessant. Så min læsning bliver ikke altid registreret.

 

Hilsen Lene

 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/15/2006 10:08:17 PM Forfatter: Lene Thorsager
Jamen så vil det sige, at jeg ikke besøger siden, for det gør jeg ikke særlig tit. Jeg læser de indlæg der kommer som mails, og klikker kun videre hvis det er noget der er meget interessant. Så min læsning bliver ikke altid registreret.


Hilsen Lene



 

Ahhh!  Den vilkel havde jeg ikke lige opsnappet!!! Det har du jo helt ret i.. mange af indlæggene læser jeg jo også kun via mail :-) Det er dog stadig kun på de indlæg jeg abonnerer på :-) (hihi... der gik lige et lys op her!)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)