Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis oprettelse af holdingselsskab APS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Hvis jeg skal have et simpelt holdingselskab oprettet og ønsker at gøre det gratis...hvor kan man finde standardudkast til vedtægter mv?

Kapitalgrundlag er 125.000 kr. (indskudt i penge)

85000 kr. investeres videre ned i driftsselskab (skal ikke oprettes af undertegnede) 

Jeg kan godt finde stedet, hvor det skal registeres, men mangler de forskellige bagvedliggende dokumenter, som bare skal være standard.

På forhånd tak for hjælpen!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svaret. Det var dette jeg var på udkig efter.

Hvis jeg skal have ApS som holdingselskab, skal der så være ændringer i vedtægterne i forhold til det foreslåede.

 

Mvh

 

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

limonade:
Hvis jeg skal have ApS som holdingselskab, skal der så være ændringer i vedtægterne i forhold til det foreslåede.

Du kan bruge samme vedtægter - blot ændre formålsparagraffen.

Henrik

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgivning vedr. selskabsstiftelse koster selvfølgelig penge. Pengene kan dog være givet godt ud, da du undgår små fejl, der kan have stor skattemæssig betydning. Du skal dog have held og lykke med stiftelsen, men husk nu at læse papirerne igennem to gange.

Skriv endelig om dine erfaringer her på sitet, så vi kan se, hvorledes du tackler sagen. Andre kan jo med glæde lære af dine erfaringer ...

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)