Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig revisor søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg en billig revisor.

Jeg vil starte en webshop, men jeg har svært ved at finde ud af alle de regler og krav, der skal overholdes inden start. Derfor søger jeg en, der kan hjælpe mig frem mod starten. Jeg er villige til at betale, men ikke noget stort beløb, da mit budget er lavt.

Skriv til min mail, så jeg kan forklare mere om sagen: kerlon93hotmail.com

I kan derefter fortælle mig, om I kan hjælpe mig. Hele sagen kan sandsynligvis ordnes over et par ganske få mails.

Hilsen Alexander

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal ikke bruge en revisor, men en advokat. Du kan kontakte dit jobcenter som kan yde dig iværksætter støtte til en advokat.

Evt. så prøv at spørge herinde, der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig :)

 

Mvh

Jonas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Du skal ikke bruge en revisor, men en advokat. Du kan kontakte dit jobcenter som kan yde dig iværksætter støtte til en advokat.

Er det noget nyt? - Jeg har ihvertfald aldrig hørt om det før.

Til gengæld kan man søge hjælp og vejledning via det lokale "Væksthus" - http://startvaekst.dk/

Der kan man også ansøge om en startpakke, hvor man kan op til 85% tilskud til at komme igang.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det hedder et væksthus, det jeg benyttede mig af lå bare i samme bygning som jobcenteret Wink

Man betaler 400,- eks. moms og så får du 12 timer til gratis rådgivning efter frit valg. De 12 timer skal dog benyttes inden 3 år.

 

Mvh

Jonas

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I har nok ret.

Jeg søger egentlig bare en, der er 100% inde i reglerne for opstart webshop, når man er under 18 år. Jeg har bare nogle simple spørgsmål, og det tager sikkert kun ganske få minutter for en ekspert at rådgive mig.

 

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Så stil spørgsmålene her på Amino. Det koster gratis! Wink

Det er slet ikke så svært og der er både revisorer, bogholdere og advokater her, som gerne besvarer spørgsmål.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Hej Alexander,

Så stil spørgsmålene her på Amino. Det koster gratis! Wink

Det er slet ikke så svært og der er både revisorer, bogholdere og advokater her, som gerne besvarer spørgsmål.

Med venlig hilsen

Flemming

Hej Flemming,

Det har jeg prøvet, og jeg har også fået mange svar. Men ingen har været sikre i deres svar. Svarene har kun været baseret på tro.

Jeg søger derfor en, der er helt sikker i reglerne.

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Hvis revisorerne her (som er super dygtige) ikke kunne besvare dine spørgsmål, så har jeg svært ved at se, at en billig revisor ude i byen kan gøre det bedre?

Men ellers gør som ovenfor nævnt - opsøg dit lokale væksthus og få stillet spørgsmålene der. Det er ikke engang sikkert, at det kommer til at koste dig noget som helst, idet de mange gange kan besvare spg med det samme uden at sende dig videre til tilknyttede konsulenter.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

I har nok ret.

Jeg søger egentlig bare en, der er 100% inde i reglerne for opstart webshop, når man er under 18 år. Jeg har bare nogle simple spørgsmål, og det tager sikkert kun ganske få minutter for en ekspert at rådgive mig.

 

Hilsen Alexander

 

Hej Alexander 

Syntes ikke du er hel fair, at det kun tager et par minuter at svare dig på din webshop og de svar du modtager fra mine

kollegaer herinde er baseret på tro. Sidder selv i rådgivergruppen og tro mig, de er meget dygtige, med mange års erfaring.

 

Syntes heller ikke det er hel fair du søger en billig revisor. Det er ikke et pænt sprogvalg, hvis du vil have nogen til at hjælpe dig igang.

Mange gange hjælper vi førstegangs virksomheder langt ud over, hvad det i virkeligheden koster. Fordi vi også er mennesker, der

gerne ser en virksomhed komme godt igang.

 

Når du spørger herinde er det meget vigtig, at der kommer så mange relevante oplysninger fram som muligt. Det giver mulighed

for et mere præcist svar.

 

Syntes du skulle tage imod tilbudet på 12 lektioner eller gå op og besøge din nærmeste revisor en times tid. (Med spørgsmålene

skrevet ned.)

 Revisor Olsen

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke revisor - men jeg har jeg stødt på flere af dine spørgsmål - og tro mig du får ikke bedre hjælp for dine penge end her på Amino! Som Flemming nævner koster det gratis her - og alle er interesseret i at hjælpe med start af virksomheder.

Du har fået mange gode råd af forskellige Amnioer i den forgange uge(r) om hvor du kan få hjælp - det er bare om at komme igang med at bruge rådene - alene af den vej vil du kunne få mange svar....

Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)