Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havearkitekt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg står og skal have lavet en plan over vores have og hvad der skal ske med den og kunne godt bruge lidt hjælp. Er der nogen der kender en havearkitekt som både er dygtig/kreativ og har priser der er til at betale ;)   Evt. bytte mod lidt grafisk- og/eller webarbejde., hvis det kunne være interessant :)

Vi har en grund på 1.200 m2, hvilket når man trækker hus, garage og køkkenhave fra nok efterlader os med måske 700 m2 til planlægning af. Vi bor i Trelleborg i Sverige (30 min. fra broen), men det meste foregår vel hjemmefra alligevel...

Jesper

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige understrege at det ikke er et krav med at bytte ydelser - bare et forslag :)

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har lige fået min store have tegnet af firma der hedder Gardendoctor (www.gardendoctor.dk)... super flot resultat, gennemtænkt og kreativt. Mht. prisen...tja...det koster jo lidt, men hellere det, end et gratis råd fra Silvan medarbejder.  Nu har jeg en lækker plan, og kan ikke vente med at komme i gang med haven...pøj, pøj med jeres projekt.

Mvh

Eva Holm Hansen

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

...har du fået min tidligere besked?..jeg er ny på Amino, og ved ikke om den gik igennem. Jeg skrev nemlig hvad vi har fået for pengene: smukt tegnet og detaljeret haveplan 1:100 + havebesøg (meget inspirerende, for hun virkelig vidste hvad hun talte om...) + opmåling (vores have er på ca. 850kvm) + beskrivelser + planteplaner lige til at skrive ud. Alt i alt: Super godt redskab til at komme i gang. Prøv at skrive til dem, og bed om et tilbud. Bagefter kan du jo prutte om prisen ;)Du skal blot huske, at det ERret dyrt med havekonsulenter...men de leverer varen, synes jeg. Vi har nemlig indhentet 2 andre tilbud og gardendoktors var det bedste...og god oplevelse viste det sig bagefter :o)Held og lykke

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender alletiders akitekt. Han tegner det på en måde så alle forstår det. Han sætter også billeder ind af de planter han har tænkt sig at bruge. Derfor er det meget lettere at skabe sig et overblik over hvordan haven kommer til at se ud. Han er ikke verdens billigste men han er ekstrem dygtig.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lyst til at vide mere så skriv en PM så vidergiver jeg hans nummer

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva,

nej, den fik jeg ikke - men nu kan jeg jo så læse den her :) 
Det er jo rart at høre at hun vidste hvad hun talte om - det burde hun jo selvfølgelig også, men man ved jo aldrig.
Når du siger at haven er på ca. 850 m2 er det så inkl. hus osv - eller "ren" have? - for deres priser skifter jo ved 700 kan jeg se.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

øv, du fik den ikke...jeg kan altså ikke sende private beskeder! Skifter deres priser ved 700 og du har 700? Stakkels dig ;)))) Vores 850 m2 er en "ren" have... og en del af den, kommer til at blive anlagt som blomstereng og "natur grund"  = ikke så meget design / arbejde dér. Jeg har nu kigget på tilbuddet og kan se, at den detaljerede plan omfætter 600kvm....så, ja, vi har nok fået den "bedre" pris...Jeg vil helst ikke røbe op hvad prisen var...det vil de nok ikke synes om. Du må selv i gang ;) Men jeg vil sige til dig, at den svarer til prisen på miu miu taske jeg så forleden. Elsker tasker, men hellere en lækker plan = lækker have. Den bliver jeg / vi sgu meget mere glad for...på sigt i hver fald mvh Eva

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. anlægsgartneren henrik

henriks haveservice han har mange års erfaring og kan sikkert komme med råd

www.henrikshaveservice.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)