Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør(Partner) søges til nyt "genialt" onlinekoncept!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Amino’er

Vi er to iværksættere, der har en genial ide. Ideen har potential til at blive i samme størrelsesorden som Youtube og Myspace.

I bund og grund skal sitet have nogle af de samme funktioner som Youtube. Video upload, rating system, personlig side osv.

Konceptet har en bred målgruppe, dog vil størstedelen være unge. Jeg kan ikke uddybe for meget her, men kan fortælle at det er i underholdnings afdelingen.

Jeg har snakket med en erfaren marketings direktør han sagde, at det er ”sådan en ide som tænker, hvorfor er den ikke allerede lavet. Ideen har et kæmpe potentiale. Den er simpel og nem at sælge.”

Hvem er vi?

Vi er to på mænd på 24 og 23. Vi har begge været i reklamebranchen i ca. 6 år. Vi bor til daglig i København.

Vi søger en til to programmører, der kan udarbejde et site som minder om Youtube.
Designet har vi næsten på plads - så det skal udelukkende programmeres.

Vi har ikke behov for investorer, dog skal I vide at arbejdet ikke vil være lønnet under perioden. Guleroden er, at I får en andel i firmaet. Konceptet kræver et stort stykke arbejde, og I skal være villige til at virkelig at satse 100 %. Vi lejer et kontor hvor vi kan arbejde intens og målrettede med opgaven. Huslejen betaler vi!

Står der nu en som er meget villige til at ligge penge i projektet – vil vi selvfølgelig ikke takke nej. Men vi er ikke afhængige af en.

Fremtiden?

I bliver ikke millionærer fra den ene dag til den anden, men når projektet er oppe, er der virkelig store indtjeningsmuligheder. Projektet kan både være online og ”In real life” hvilket gør konceptet endnu bedre.


Ved det er lidt kortfattet, men det er svært når man ikke kan gå for meget i detaljer. 

Send mig en mail: sgt_speirs@hotmail.com - kun meget seriøse henvendelser!

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Send en mail til mig leo@xgn.dk

gerne med flere info, tak

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig en mail hurtigst muligt!

Vi skal lige have en hemmelighedsaftale på plads.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til dem som har skrevet til os.

Vi kunne godt tænke os at hører fra endnu flere.

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Vi søger en til to programmører, der kan udarbejde et site som minder om Youtube.
Designet har vi næsten på plads - så det skal udelukkende programmeres.

Du får det næsten til at lyde som om programmeringen er det midste af hele. Jeg tror ikke du aner et klap om hvor kompliceret det er at lave noget lignende youtube. Håber seriøst ikke, at i får nogle til at hoppe på den limpind.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i 2. 

Held og lykke med projektet, glæder mig til at høre mere om det når i kommer nærmere, men hvis i har været i branchen i 6 år ved i sikkert også hvor svært (læs: næsten komplet og totalt umuligt) det er at finde kvalificerede programmører der vil arbejde ene og alene for andele i firma. Det lyder jo som mere end fuldtidsarbejde, og mennesker skal jo leve af et eller andet. 

-Karsten

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved udemærket godt, at det er kompliceret programmeringsprojekt.

Det behøver ikke lige frem at være fuldtidsarbejde. Der er mulighed for at arbejde et par timer efter arbejde og i weekenderne.

Konceptet er så godt at det SKAL laves!

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil da gerne hører mere om opgaven.

Men jeg arbejder ikke gratis. Når nu I mener at projektet er skudsikkert, hvorfor så ikke få en seriøs investor med ind, som kan bistå med det økonomiske i opstartsfasen. Så kan programmøren få løn. Programmering af sådanne systemer kan ikke klares af 2 med få timers arbejde i aften timerne eller weekenden - det er fuldtid. Ellers er der lange udsigter til lancering af sådan et projekt.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være du har ret.

Vi må lede efter en investor til projektet.

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I kan evt. foreligge projektet for Jesper Buch som startede Just-Eat.com. Han er en seriøs spiller, og har stor erfaring og kendskab til markedet. Samtidig har han jo også en del kontakter i europa og danmark indenfor e-commerce og web.

www.jesperbuch.com

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)