Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går flex-leasing ud på? ...og har nogen erfaringer?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et meget brugbart svar.!

Vil lige pointere at man skal huske at regne ud, om det kan betale sig at have bilen som fri bil i firmaet fremfor at lease den privat og betale skat af leasingydelsen i stedet for at blive beskattet af værdien af fri bil, der (som El-manden også skriver)  stadig fastsættes efter bilens værdi incl afgift - i dette tilfælde 456.000 kr. Det afhænger vel af den individuelles skatteforhold..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

 

Prøv www.flexbilen.dk - de virker til at være de billigste på markedet.

 

Mvh,

Joe

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg også hørt. 

 

Flexbilens flexleasing er vist noget af det mest professionelle der findes i Danmark. Så vidt jeg har hørt har de et højt serviceniveau og er yderst kompetente.

Det er dejligt at der endelig er et flexleasingfirma der vil hjælpe almindelige mennesker og ikke kun personer der vil køre ferrari el lign.

 

Hilsen Anna

 

 

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har selv ledt på internettet en del og min erfaring er at der skal lægges en del penge på bordet ligegyldigt hvad.

Er stødt på dette flexleasingselskab der er yderst fornuftige i deres priser og vilkår.

www.flexbilen.dk

 

Hilsen Anna

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved skal leasingselskabet ikke længere ligge i udlandet.

I hvert fald ved jeg om ét firma der er registreret i Danmark og som har samarbejde med SKAT og lovligt laver flexleasing herfra.

 

Firmaet hedder www.flexbilen.dk 

 

De har nogle virkelig fornuftige priser og er efter sigende meget kompetente.

 

Hilsen

Anna

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da imponerende, så positivt stemt du er overfor flexbilen, Anna.. Tillykke med det!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja, når man har fundet noget man syn's er godt, så er man jo altid lidt begejstret. Wink

Det er jo så billigt at det er til at forstå, nu her i krise tider osv. Godt med lidt konkurrence på bilmarkedet. Er alle da ikke glade for at kunne slipper for de vanvittigt høje danske gebyrer på bilerne?? Jeg mener, 180% oven i hatten.... hvem gider det når man kan flexe???

Så det er nok forklaringen på min ufattelige begejstring. Og så er flexbilen det eneste selskab jeg er stødt på som har alm. biler og ikke kun luksusbiler...

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hold da kæft hvor er det dogt klamt at skam rose et firme man selv er en del afEmbarrassed  som du er Anna..

og det ved jeg du igennem dvi oplysninger fundet online samt fra en veninde, der kender til virksomheden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anna Bruhn:
Ja, når man har fundet noget man syn's er godt, så er man jo altid lidt begejstret. Wink 

Det er imponerende så meget du ved om et firma, som ifølge cvr.dk er startet 20. december i 2009 i dets nuværende form.

Kan du fortælle mere om faktuelle fordele ved flexleasing - uden reklamefyld - samt hvilken tilknytning du har til firmaet? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaahahhahaa (no comment)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)