Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg søger unge skribenter/tekstforfattere til at skrive artikler omkring forskellige temaer, du er måske studerende eller har lidt ekstra tid.

jeg vil gerne have en pris pr. artikel på en halv A4 side, hel A4 side, 2 A4 sider, 4 A4 sider. Hertil vil jeg gerne have en identifikation på hvor mange artikler du kan levere om måneden. Jeg søger flere skribenter så det er også ok, hvis du kun har tid til få.

Jobbet er fleksibelt med hensyn til arbejdstid, der vil dog være en deadline som skal overholdes, denne aftales indbyrdes. Vores kontrakt skal underskrives som overdrager de fulde rettigheder til artiklen, så vi kan bruge den som vi har lyst.

Under hvert tema skal der skrives x-antal artikler pr. emne.

Det første tema er Bryllup og emnerne er:
- Fotografering
- Vielsen
- Festen
- Rejse
- Polterabend
- Tøjet
- Gaver og gavekort
- Musik
- Blomster (udsmykning, tradition, årstid)
- Bryllup generelt (Tradition, trends, nye/gamle, årstid)

Jeg ser frem til at høre fra dig.


Mvh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er interesseret, og har en del tid netop nu.

Kan du evt. fortælle lidt om målgruppen?

Jeg vil gerne forhandle pris med dig, og selvfølgelig give dig et godt tilbud - indenfor journalistforbundets retningslinjer for freelance-honorarer.

 

Venlig hilsen Anne

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt være interesseret. :-)
Jeg er gymnasie studerende. Kunne også godt tænke mig at vide lidt mere, samt hvad du er villig til at give.
Skriv en PM .

Mvh,

Mads Kjærgaard

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg kunne godt være interesseret i at byde ind på opgaven, og du kan læse mere om mig på www.belletrist.dk.

Mvh - Gitte

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kunne tænke mig at høre lidt mere? Har skrevet en del journalistik i tidens løb. Hvordan forestiller du dig artikler, skal de handle bredt om emnet, eller omhandle et enkelt bryllup?

ser frem til at høre nærmere

vh louise

tlf. 58190152

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Hvis interessen stadig er at finde, ville denne opgave umiddelbart falde i ufatteligt god jord i min hverdag. Jeg har rig mulighed for at skrive et uhørt antal sider af uigenkaldeligt fremragende kvalitet på så latterligt kort tid, at det næsten ville være dig en synd ikke at tage mine ydelser op til overvejelser. Og det skal da også siges at jeg er mere eller mindre ligeglad med pengene, selvom et mindre beløb selvfølgelig er at foretrække.

Skulle min formfulde (og til en betragtelig grad uhensigtsmæssig pretentiøse) appel friste, kan undertegnede træffes på følgende mail: patricksoegaard@hotmail.com

 

Mvh

Patrick Søgaard

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis ikke du allerede har fundet de skribenter du har brug for så er jeg også klar til at skrive nogle spændende artikler af god kvalitet og til en rimelig pris.

Du kan kontakte mig på

nikoline.lohmann@gmail.com

www.niko-line.com

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

 

Jeg kunne sende dig en oversigt over mine priser.

Hvis du kunne sende mig en mail. jan.kalevi.johansson@gmail.com

 

Jeg sidder som freelance Tekstforfatter og Skribent.

Jeg er ikke gammel i faget, men jeg har en blog hvor jeg har mine tekter liggende.

jan-k-johansson.blogspot.com

 

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin,

Jeg er meget interesseret i at give et bud på din opgave - hvis det stadig er aktuelt?

Jeg arbejder i dag som tekstforfatter på et marketingbureau i Århus, men har også et frivilligt job ved siden af som journalist i Frivillig Center Århus, hvor jeg sammen med tre andre journalister dækker de frivillige foreningers arbejde (eksempelvis Reden, Kvinfo, Nattjenesten)

Min plan er at få flere freelance opgaver og gå ned i tid på marketingbureauet - så hvis du har lyst, må du gerne "prøve mig af" på en opgave.
Det er selvfølgelig ikke noget der koster penge.

Synes du om min artikel, kan vi siden finde ud af en timepris og en opgaveramme.

God week-end!

Bedste hilsner

Marie-Louise

 

 

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er meget interesseret og hører gerne nærmere fra dig. Jeg er nyuddannet fra august '08 og har en god erfaring indenfor tekstforfatning. Jeg giver gerne en god pris, hvis vi kan blive enige om betingelserne.

Kontakt mig!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)