Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil hjælpe med tilmelding til danske kataloger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som er interesseret i at tilmelde omkring 8 sites til alle kataloger (uden redirect) som er listet her:

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

 

Der er omkring 80 kataloger, så i alt omkring 360 tilmeldinger.

En auto-form-filler kan være stor hjælp her.

 

Send mig en besked, med dit bud.

/Erik

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Husk at tilmelding til katalogerne i sig selv ikke har den store værdi.
Værdien ligger i at "ham der tilmelder" kan finde ud af at skrive gode varierende ankertekster mv. og har foretaget en grundig søgeordsanalyse af dine sites.

Nikolaj: Jeg kan ikke gennemskue hvad det program kan, som man ikke bare kan indtaste i et excel ark? Kan det på nogen måde "autofille"?
For så er det da absolut de 99 kr. værd. Men synes at det er lidt tyndt beskrevet ;-)

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Programmet som blev nævnt af Nikolaj var interessant, indtil jeg fandt ud af at felterne ikke bliver udfyldt automatisk.

Jeg fandt dog et andet program som kan importere en liste med kataloger, samt udfylde felterne automatisk. Og det bedste er at det er gratis. Programmet findes her:

http://www.digixmas.com/

Men, det er stadigvæk meget arbejde at gennemføre og jeg ønsker stadigvæk at outsource det. Er der ikke nogen som kan tilbyde mig lidt hjælp til en rimelig pris?

 

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, levere du alle beskrivelser eller er det noget vedkommende selv skal lave? hvad har du af krav til keywords mv?

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved hvilket titler/anchor tekster der skal være, så dem kan jeg levere. Jeg kan også komme med 1 beskrivelse for hver site, men jeg vil gerne have at vedkommende selv kan skrive 3 til 4 beskrivelser mere per site.

Er der noget du er interesseret i?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kunne godt være interesseret. Men det er jo vigtigt at du bruger forskellige beskrivelser til hver tilmelding. Så du skal faktisk have lavet 360 forskellige beskrivelser. Men send en mail til mig på michael@skalspc.dk - så kan vi tage en snak om det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)