Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler, love mm. Håber i vil hjælpe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Eksperter :)

 

Jeg har lige lidt spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har en rigtig god ide, til et nyt internet firma, som jeg ønsker at starte op selv.

Da jeg er studerende, men en rigtig dårlig SU løn, har jeg ikke råd til en revisor til at hjælpe mig med at gennemføre min drøm.

Men hvad skal man starte med at gøre?? Hjemmesiden er oppe og køre, men hvad med TOLD&SKAT og CVR?

Det er vel nødvendigt, for at kunne starte et lovligt firma, så TOLD&SKAT ikke komme efter mig med nogen syge regninger/bøder..

SKAL man have CVR?? Skal evt. vare købes i DK?

Hvis nu mit ny opfundne firma slet ikke kommer til at køre rundt, og går falit efter en måned, så er det vel ikke nødvendigt at fortælle TOLD&SKAT noget??

Er der evt. andre man skal oprette sig hos for at starte et lovligt firme??


Jeg har hverken en revisor eller en iværksætter rådgiver til rådighed.. Kun mig selv :) Og jeg er ret grøn på dette område.

Er det ikke også noget med at man kan få en for for kort eller papir på at man har et firma, og så kan købe vare fra andre firmaer, som KUN handler med firmaer, og derfor kan købe vare billigere?? Hvordan gør man det??

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej :)


M.v.h. Exposed

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen velkommen til en spændende tilværelse som iværksætter.

Et godt sted som du kunne starte var at besøge http://www.startvaekst.dk/. Arranger eventuelt et møde hos din lokale afdeling.