Køb et Amino Sponsorlink
Mvh.
Jens Brejl Flot og forførende lingeri i www.lingeributikken.dk
Dato: 7/10/2006 7:10:36 PM Forfatter: Martin TygsenHvorfor køre indholdet i en frame? istedet for at lade siden udvide sig, ved ikke om det er muligt i den shopløsning du benytter ( gætter på det er Scannet )http://www.netstats.dk/search/properties/lingeributikken/ Det er DanDomain :)Desuden melder den en responskode der hedder 302, hvilket ikke er godt, hvis dette er tilfældet... Ser ud til at der er sat et 302 redirect ind til henvise fra roden til shop-mappen... Baaaaaaaaaaaaaaad
// Marcel Fuursted
Derudover, skal der arbejdes med en anden løsning end iframes, men hvis det hører til DanDomains løsninger, skal jeg nok lige have mig en snak med dem, så de fremover kan lave mere søgemaskinevenlige shops og redirects ;-)
Dato: 7/10/2006 10:36:19 PM Forfatter: Webkeglen All shops fra dandomain er bygget i frames og der er indte alternative til det hos dem. Og alle deres shops redirecter til /shop med en 302. Jeg tro ikk du skal regn med at det hjælper lige at tage en snakk med dem. Der skal nok mer end en Marcel til for at ænder det når de nu har et shop system der er så gammeldas. :-)