Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af virksomhed - hvem har erfaringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Ganske ny her på forum på skrift, men her følger mit første indlæg.

Vi er en mindre virksomhed på et par og tyve medarbejdere, som skal flytte kontor og lager fra København  til en af nabokommunerne.

"Google er din ven", men er Amino er en bedre ven og derfor ville jeg høre om der er nogle der har gode erfaringer med flyttefirmaer, der kan lave en rådgivende opgave i forhold til lager og kontorflyt, samt udføre selve opgaven med at få tingene flyttet.

Det er også interessant at høre fra folk der eventuelt har dårlige erfaringer, så jeg eventuelt kan få luget ud i mine mange bookmarks indtil nu.

Jeg ser frem til at høre fra jer og fortsat god dag til jer alle.

Mvh,

Jimi

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi.

Hvis I har mange hæve/sænke borde og generelt pæne møbler, vil jeg anbefale Team Montage (www.team-montage.dk).

De hjalp os da vi flyttede og var super professionelle.

De afmonterer/monterer møbler og inventar ved flytninger, men står ikke for selve flytningen. Jeg tænker dog at de må have nogle samarbejdspartnere på det område?

Vi brugte dem selv da v flyttede sidste sommer og var meget tilfredse. Dem der flyttede for os vil jeg ikke anbefale, men mener nu heller at flytning var deres kernekompetence, så dem falder du nok ikke over alligevel. (det var et fragtfirma).

Held og lykke med flytningen. Smile

De bedste hilsner,
Pouline

Ps. Sig til hvis I har brug for nogen til at svare jeres telefoner mens I flytter, ikke? Wink

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pouline Andersen:

Hej Jimi.

Hvis I har mange hæve/sænke borde og generelt pæne møbler, vil jeg anbefale Team Montage (www.team-montage.dk).

De hjalp os da vi flyttede og var super professionelle.

De afmonterer/monterer møbler og inventar ved flytninger, men står ikke for selve flytningen. Jeg tænker dog at de må have nogle samarbejdspartnere på det område?

Vi brugte dem selv da v flyttede sidste sommer og var meget tilfredse. Dem der flyttede for os vil jeg ikke anbefale, men mener nu heller at flytning var deres kernekompetence, så dem falder du nok ikke over alligevel. (det var et fragtfirma).

Held og lykke med flytningen. Smile

De bedste hilsner,
Pouline

Ps. Sig til hvis I har brug for nogen til at svare jeres telefoner mens I flytter, ikke? Wink

 Hej Pouline,

Tak for din henvisning og "advarsel".

Begge dele er i den grad skrevet bag øret. Nåja, alle tre hvis vi skal bruge telefonpasning. Smile

Mvh,

Jimi

Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

 

Jeg ved ikke om i er flyttet endnu hvis ikke så kan jeg helt klart anbefale Moveon-Partners som kan hjælpe med alt når det drejer sig om virksomheds flytninger. Det eneste man selv skal huske er at møde på den nye adresse. De pakker alt ned reol indhold,IT,lager,arkiver og ud igen over en aften eller weekend så alt står som før uden at medarbejderen skal bruge tid på dette og kan holde fokus.

 

Mvh,

Vuk

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Vuk glemte måske lige oplysningen om, at han er ansat i Moveon Partners!!!

Det siger måske alt???

Jens

tidligere kollega, og ansat i A2Z Turnkey A/S.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Ikke lige svar ang. flyttefirmaet, men et par ting I skal huske når I har fået flyttet jeres lokaler mv.

Adresseændring skal I have ændret hos det offentlige CVR.

Dette kan du gøre på adressen, finde formular til denne ændring(http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=164)
Derudover, har du forsikringsselskabet, dine kunde og banken.

Held og lykke med flytningen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)