Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS eller Paypal ?

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver dig svar skyldigt, da jeg tilmeldte mig PayPal Business...for 4½ år siden...

Jeg tror faktisk heller ikke, at jeg betalte noget beløb for oprettelsen Huh?

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget lidt teknisk anlagt, så jeg må nok hellere ringe til Danaweb på mandag og få dem til at hjælpe med installationen - måske har jeg ikke meldt mig til det rigtige PayPal Wink

Jeg er ihvertfald meget glad for at høre om denne mulighed, som er helt ny for mig.

Imidlertid undre det mig, at man ikke bliver oplyst om de forskellige muligheder for betaling i sin webshop. Jeg troede at PBS havde monopol på alle kortbetalinger.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte, som sagt, også at lade mine udbydere integrere betalingsmodulet i begge vores butikker Yes

Jeg tror, at du bliver rigtigt glad for dit valg...vi er i hvert fald 100% tilfredse!

 

Det kan du have ret i...men måske er din udbyder lidt senere ude?

ScanNet informerede om PayPal sidste år...og DanDomain har netop nu informationen ude...

PBS har ganske rigtigt nærmest haft monopol...og netop derfor er det sundt, at de nu har fået konkurrence!

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen:

Fundet... Det  vil altså sige; at hvis man betaler de $30/måned kan brugerne betale uden login, men vælger man den gratis løsning (kun gebyur på transfers) så skal brugerne logge ind??

Du skal vælge business når du går ind under Paypal og med deres business solution behøves kunderne ik have en konto. Og det koster ik 30$/mdr det er gratis at have deres business solution integreret, hvilket er derfor Paypal er genialt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Jeg har lige tilmeldt mig Business løsning hos Paypal og kan ikke se nogen information om at det koster et oprettelsesgebyr.

Det koster ik noget bare rolig :D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah, blev lige lidt nervøs Smile

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS havde monopol for cirka 10 år siden på Visa/MasterCard - men da de er åbne netværk, regnes betalinger som  en vare, som alle andre. Derfor er de underlagt EU regler omkring fri bevægelighed for varer og tjenesteydelser. Derfor kan du lige så godt vælge en anden udbyder, hvis det er Visa + MasterCard du vil have.

American Express og Diners Club er anderledes, da det er lukkede betalingsnetværk.

 

Mvh

Jacob Koch

 

www.cardcashmanagement.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Koch:

PBS havde monopol for cirka 10 år siden på Visa/MasterCard - men da de er åbne netværk, regnes betalinger som  en vare, som alle andre. Derfor er de underlagt EU regler omkring fri bevægelighed for varer og tjenesteydelser. Derfor kan du lige så godt vælge en anden udbyder, hvis det er Visa + MasterCard du vil have.

American Express og Diners Club er anderledes, da det er lukkede betalingsnetværk.

 

Mvh

Jacob Koch

 

www.cardcashmanagement.com

Er du sikker på PBS har ene ret på American Express og Diners Club? Er de ik os frigivet i henhold til Eus regler. Paypal samt mange andre udbyddere tilbyder dem da...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske Bank har franchaisen på American Express i Danmark - den er outsourced til PBS. SEB har franchaisen på Diners Club og bliver håndteret af deres datterselskab SEB Kort - jeg er 100% sikker, da jeg har rodet med det de sidste 8 år. Der hvor Paypal kan have mulighed for at tage imod deres kort, er fordi de laver en "masteraccount" - hvor Amex / DC har aftalen med Paypal og ikke med de enkelte franchaises - og derved kan de lave aftaler ind i Danmark - Paypal garantere så for de erhvervsdrivende (relativt rodet juridisk).

Men skal du som selvstændig erhvervsdrivende have en aftale direkte med Amex er der kun PBS i Danmark, er det med Diners Club er der kun SEB Kort / Diners Club Danmark - de eneste undtagelser for dette er store kæder der operere i flere lande samt fly og færgeselskaber, hvor man kan diskutere hvor de egentlig hører til.

 

Mvh

 

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber at det er OK jeg hiver op i en gammel tråd.

 

Jeg står nemlig nu og er igang med at blive godkendt af PBS. Dog, har du halvanden måned forsinkelse UDOVER den normale behandlingstid..

 

Jeg har valgt at derfor ville vælge PayPal, hvertfald indtil PBS får nosset sig sammen til at godkende min webshop!.

 

Jeg har nu tilmeldt mig PayPal, men så fandt jeg denne tråd og nu ønsker jeg selvfølgelig at "oprette" en proff. business... Men er der nogen som har forstand på hvordan man gør det ? Jeg sidder og søger rundt på min paypal profil, men kan ikk rigtig finde hoved og hale i det..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)