Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man og hvad skal man ikk ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har startet en lille en-mands-firma i sommers og det kører mest på fritidsbasis indtil videre- er under uddanelse.

Mine tvivl om hvor meget skal man gøre ud af regnskabet-laver momsregnskabet selv , men det at føre de forskellige tal på de forskellige kontoer og lave aktiver og afskrivninger og hvad ved jeg. Hvor meget SKAL man lave ? Hvor omffattende er det egentlig ? Har inegn planer om nogensinde at ansætte folk - allehøjest at leje folk på regning - eller købe sig til en ekstra hånd - også om ti år ! Jeg kan da sagtens se at det ville være rart den dag jeg er uddannet (2012) at så kan jeg se om jeg skal tage det store spring eller ej.

Jeg har jo en masse materialer og udstyr fra før jeg blev registreret ( moms) og hvis jeg mangler noget så køber jeg det jo fra egen pung hvis der ikke er penge på firma kontoen-hvordan registrere man egentlig dette ? som en rentefrit lån af sig selv ? Nu er det fra hjemmet jeg driver firmaet - kanman så trække noget fra i forbindelse med varmeforbrug-elforbrug-husleje ?

Jeg er ikke helt stiv i det med regnskabet, skriver fx. blot regninger i sådan en bog med to siden osv og så en stempel foroven! Skal jeg have en faktura program ?

Der er mange flere spørgsmål i hovedet men de kommmer nok senere !

Bare lige lidt tanker herfra!

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn.

Jeg kunne godt svare på alle dine spørgsmål - men der kommer sikkert et mere kompetent indlæg :-)