Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sulten Freelance Webdesigner søges!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi er en mindre virksomhed som har lanceret nogle spændende nattelivs-communities for unge i Spanien og Østrig.

 

Clubzone.es og Clubbers.at

Login: trial/trial (Virker på begge sites)

 

Opgaverne:

  • Grafisk re-shape af eksisterende sites

 

  • Grafisk oplæg til lancering af vores nye site i Brasilien

 

 

Vi lancerede vores første site i Spanien for lidt over et år siden, og sitet skal nu re-shapes fra A-Z  

Der er ikke det store cashflow i virksomheden på nuværende tidspunkt, hvorfor vi søger en sulten grafiker som

kunne have lyst til at gå i krig med et fedt prestigeprojekt, eller måske har brug for en fed reference, mod til gengæld at være gavmild på prisen.  

  

 

Du skal være med på beatet, selvstændig og kreativ. Du vil få frie hænder, men skal kunne håndtere at justere ind efter vores ønsker.

Vi søger et langsigtet og tæt samarbejde og hvis der er god en kemi, vil der desuden være mulighed for anparter i sites

 

Det vil være en fordel hvis du er fortrolig med: CSS, Flash, HTML

 

Hvis dette kunne være noget for dig, så lad os tage en uforpligtende snak.

 

Vi glæder os til at høre fra dig ;-)  

 

Venlig hilsen

 

Christian Klein

Comselector I/S

Mobil: +45 2623 1310

Mail: klein(snabelA)comselector.com

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Klein:

 Vi er en mindre virksomhed som har lanceret nogle spændende nattelivs-communities for unge i Spanien og Østrig.

 

Der er ikke det store cashflow i virksomheden på nuværende tidspunkt, hvorfor vi søger en sulten grafiker ....

Fuck hvor er det et fedt indlæg :) Syntes virkelig det er lækkert når folk på den måde taler lige ud af posen og uden omsvøb :) Håber virkelig i finder nogen :)

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne måske være interesseret.

Især i design-delen. Måske kunne I få en anden programmør med, som er lidt hurtigere til sin HTML og CSS end jeg?
Og Flash, kan jeg desværre kun tegne i. :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det lyder rigtig spændende og jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde.

Jeg har mit eget lille bureau - omhu design, hvor jeg løser de fleste opgaver indenfor grafisk design og printdesign. Til en fornuftig pris.

Inden jeg sprang ud som selvstændig har jeg arbejdet 4år som grafisk designer på reklamebureau og herefter 4 år som grafisk printdesigner hos Bestseller. Jeg har derfor en god blandet baggrund som jeg tror kunne passe godt til jer.

CSS, FLASH OG HTML er jeg ikke verdensmester i, men er vant til at samarbejde med folk der er det - Derfor vil jeg gerne byde ind på designdelen :-)

www.omhu-design.dk kan du se lidt mere om mine kompetencer, lidt eksempler fra min portfolio, etc.

 

Så skulle I være interesseret i et samarbejde, vil jeg blive rigtig glad for at høre fra dig!

Mange hilsner

Maibritt - info@omhu-design.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 

Mit firma er nok det perfekte match for dig.

Lad os tage en snak.

http://www.allanbuch.dk

Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er i slutfasen for et nattelivsfirma her i Danmark - så vi har lidt erfaring af trække på, men hensyn til grafisk udformning samt målgruppen.

Du er velkommen til at kontakte mig på denni@media-corner.net eller tlf.: 28 76 35 46

Så finder vi en pris :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvis i stadig mangler en til at tage sig af html + css'en, så skriv endelig til mig på min mail, så kan vi diskutere det :-)

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

 

Jeg kunne nok godt være interesseret i den opgave, vil meget gerne høre mere. Du kan se mine referencer i min signatur.

 

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke love dig at vi finder ud af noget samarbejde, men du kan altid tage chancen. Vi er bosat i spanienWink Smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Vi vil også rigtig gerne tage os af det designmæssige.

Vi garantere at vi vil gøre det billigt! :)

 

Mvh. Steffen Paust

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)