Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye gulplader men hvad er reglerne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Skat er ved at løbe tør for nr. plader og har indført papegøje plader ligesom i gamle dage.

Men hvad er reglerne. Har en en bil som vi bruger privat og erhverv på Gule plader, skal den havde nye?

vi har så også en hvideplade som vi også bruger privat og erhverv, hvordan er reglerne der?

Har prøvet at være inde på skat og se om jeg kan finde svar på begge af mine spørgsmål, Men det er ikke til at finde.

er der nogle af jer søde aminoer der kan hjælpe.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din bil allerede er indregistreret (har nummerplader på) skal du ikke bekymre dig om nye plader.

Du kan godt vælge at du vil have en papegøjeplade til din gulpladebil du benytter både privat og erhvervsmæssigt, men det koster så vidt jeg husker 1180 kroner, og det er jo sådan set tåbeligt når det ikke er noget krav.

Jeg formoder at du har det hvide klistermærke der viser at bilen må bruges privat, det er nok til sådanne biler.

Det er kun ved nye indregistreringer at man får en papegøjeplade i stedet for den almindelige gule plade, såfremt bilen bruges blandet privat/erhverv.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - mht. din privat bil så husk at lave kørebog over dine erhvervs km. altså når du køre i banken eller køre ud og møder kunder eller køre ud og køber vare så er de alle erhvervs km. og skal skrives ind i en kørebog. En kørebog skal indeholde dato, fra adr., til adr., afstand i km. og formål. Jeg har selv anvendt en autolog som automatisk registrere alle disse oplysninger og du printer det bare ud og aflevere det til bogholderen så du får de fradrag du har krav på.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)