Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til Fitness-program

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har rendt rundt med tanker om at udvikle et program der gør det lettere at organisere sin træning og kost i alle former, og jeg ville blive lykkelig hvis én med erfaring indenfor programmering havde lyst til i første omgang se igennem min idé, og evt. komme med et tilbud.

- Calen Syrak

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CalenSyrak er der nogle krav til hvilket sprog det skal skrives i?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har du tænkt dig at programmet skal ligge på en side hvor man logger ind? Eller et program du downloader og har på din egen computer?

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er åben over for det meste, bl.a. også da jeg ikke selv aner en pind om programmering.  :D

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde sådan set tænkt mig 'begge dele', dvs. et program der ligger på computeren og er forbundet til en hjemmeside hvor man skal oprettes som bruger for at kunne logge ind på programmet, og hvor man kan up-/downloade data imellem disse.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ok.

Hva med matlab?

der kunne du evt intrigere en Calorie forbrug beregner, Calorie indtag beregner, en bmi beregner, få programmet til at fortælle brugeren den optimale motionsform, få programmet til at foreslå hvor mange kalorier der skal forbrændes før man taber et givent antal kg osv.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som sagt ikke inde i programmering, men jeg ved 99% hvad jeg vil have, og jeg har da også lavet skitser til det ønskede resultat. Hvis du har lyst til at 'hjælpe' vil jeg meget gerne sende nogle flere informationer - eller poste dem her hvis det skulle ønskes.  ;)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ingen kompetancer når det drejer sig om programmeringssprog som ikke er tilegnet webbet, men hvis det fx er en hjemmeside du vil have hvor man kan logge ind og se sin kostplan, beregne sin bmi, eller se hvor meget man skal træne for at nå sine mål eller hvad ved jeg, så vil jeg meget gerne være behjælplig. :)

 

Mvh

Philip Brechmann

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er mere end velkommen til at smide mig en mail thomas@aboutweb.dk

Så skal vi nok finde ud af et eller andet

 

Mvh Thomas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne send noget mere information til mig omkring dit projekt på remy@680.dk

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)