Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af kunde - hvad kan vi nu gøre?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal undersøge sammenhængen nøje melle de to firmaer, for der må i min verden være tale om en fælles hæftelse, måske er den ene baseret på aftalen med jer, og den anden på erstatningsansvarlig adfærd, altså "svindel" udenfor kontrakt...

Ring for en gratis sludder, hvis du vil, så kan jeg tage stilling til fakta... Jeg hader svindlere..

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg også hellere lige komme med mine input, da jeg er det andet omtalte callcenter.

Proceduren som Peter omtaler er nøjagtig den samme som ved os.

Udover firma (A) ikke betaler deres faktura, så viser det sig tilsyneladende at firma (B) har endnu en tredje mand til at afholde møderne.

Denne tredje mand har jeg så fået tlf. nr. på, men han vil ikke give mig tlf. nr. på firma (B), da han ikke vil have noget med sagen at gøre.

Det viser sig også at firma (A) ikke bor på den opgivne adresse, da al post kommer retur derfra.

Firmaerne ligner hinanden, og har samspil med hinanden, som al tyder på.
Den eneste forskal er at firma (A) er personlig ejet firma, og firma (B) er et ApS

Vores betalingsprocedurer var indskærpet tidligere, men åbenbart ikke nok. Dette er blevet rettet for at undgå samme problemstillinger fremover.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)