Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender vejatlas.dk ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja forstår dig godt.. det er en lorte situation at stå i!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Sall:
Jeg vil anbefale dig at gå ind og læse siderne på nedenstående link.

Rolig nu.
Det er rigtig godt at være forsigtig, men det er jo ikke sikkert, at netop dette firma bruger de ulækre mafiametoder. Når jeg googler dem kan jeg ikke finde negativ omtale - omvendt ved jeg ikke, hvor nye eller gamle de er.
Nu, hvor de er blevet sat i bås, synes jeg det vil være passende, om trådstarter husker at fortælle om resultatet af hans anstrengelser.

Læs lidt om håndtering af annoncehajer - ring derefter (om en times tid) til firmaet og beklag forklar, at den medarbejder, som accepterede tilbudet ikke har kompetence til det, og at I gerne vil se noget skriftligt materiale, før I tager endelig stilling.

I fremtiden bør I sige nej til alle annoncesælgere, som ikke vil sende skriftligt materiale. Ofte vil de sige noget om en deadline som er lige op over - da er det korrekte svar: "bare ærgerligt, Sonnyboy".

mvh Hans

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

Hans Stokholm Kjer:
Nu, hvor de er blevet sat i bås, synes jeg det vil være passende, om trådstarter husker at fortælle om resultatet af hans anstrengelser.

Mit indlæg havde nu ikke noget med at sætte de pågældende annoncesælgere i bås, men bare ren og skær information til trådstarter om, hvor han kan finde mere information om, hvilke metoder annoncehajer anvender og hvordan man i så fald skal forholde sig - hvis det altså er en annoncehaj, der har ringet til hans virksomhed!
At den webside, som jeg henviser til, hedder annoncehajer.dk, har ikke noget med at sætte i bås at gøre :-)

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

HenrikH:

Aner det ikke. Det er ikke mig der har taget telefonen. Vedkommende der har snakket med dem har sagt ja i telefonen igår til at købe noget. Suk!

 

Henvis til at i afventer en ordre bekræftelse som i skal underskrive, og da i ikke har modtaget denne har i ikke købt noget. På Visam.dk kan du anmelde og se den aktuelle top 3 liste. Når vi modtager en anmeldelse vil vores support gå i gang med at undersøge firmaet for at se om de er seriøse eller det er blå luft de sælger

Prøv evt. et 3 mdr. gratis medlemsskab af Visam og forklar alle medarbejdere om at henvise sælgere til Visam, så kommer i ikke i den situation hvor en siger ja.

Som Bertill skriver er der mulighed for at få hjælp i Håndværksrådet som har håndteret og bekæmpet annoncehajer og andet svindel i mange år, kontakt dem Hotlinen mod annoncehajer, telefonnummer 70 25 37 00. Åbningstiden er man.-fre. kl. 13-15. Eller send en e-mail til hajnettet@hvr.dk.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link og hjælpen...

/Henriik

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Sall:
At den webside, som jeg henviser til, hedder annoncehajer.dk, har ikke noget med at sætte i bås at gøre :-)


Undskyld, Bertil - det var heller ikke min mening at sætte dig i bås.  :-) - og jeg kan godt se, at mit indlæg kan tolkes som en slags angreb mod dig.
Jeg forstår godt din hensigt og dit råd er rigtig godt.
Jeg synes bare, det var synd for firmaet at blive kædet sammen med diverse svindelforetagender, hvis der ikke er belæg for det. Derfor opfordrer jeg trådstarter til at fortælle, hvordan det gik.

Fred på jorden :-)

mvh Hans

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle input. Jeg lover at opdatere...

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Næ - opfattede nu ikke dit indlæg som et angreb :-)
Ville bare lige præcisere min tilgang til sagen, for det kunne rigtignok (som du påpeger med dit indlæg) blive et stort problem, hvis alle virksomheder blev udpeget som annoncehajer eller svindlere, hver gang de forsøgte at sælge noget via telefon.
Jeg ville i hvert fald have et problem med den mængde telefonsalg, jeg udfører i øjeblikket Big Smile

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har fået lagt vores firma ind i vejatlas.dk og fået precis hvad vi har betalt for.  Jeg kan ikke se hvorfor det skulle lyde som svindel?

-Jonas

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden vi stillede spørgsmåltegn ved de 5 trykte vejatlas til 5600,- som var en del af prisen har vi ikke hørt fra dem.

Må jeg spørge hvilket firma det drejer sig om? Måske du kan linke til søgningen? ... og ikke mindst hvad I har betalt for - og hvor meget?

/Henrik

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)