Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gmail hacked

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra marbella, spanien
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er kommet i alvorlige problemer med min gmail. og om det er det rigtige sted at skrive er jeg nu ikke sikker paa. men ved dette er stedet hvor kloge it folk holder til.

der sker det soendag aften at alle mine mails forsvinder i det jeg trykker paa opdater. minuttet efter blir jeg logget af. og kan ikke komme ind igen.

jeg tog det nu ikke saa tungt til at starte med, men da jeg flere gange forgaeves ikke kunne logge ind begyndte lamperne at lyse.

det viser jeg saa at samtlige af mine poker og online banker er ripped for penge eller udnyttet med andres kort og sendt videre til 3. part.

det er nu ikke det som piner mig allermest. det goer ondt at taenke paa at andre har faaet adgang til mine mail oplysninger, samtaler med alt fra banker og til lille mor. og at de nu har "overtaget" min konto ved at aendre baade password og sikkerhedsspoergsmaal. saa det mere eller mindre er umuligt for mig at komme ind paa den.

 

 

jeg har dog arbejdet meget i at indtaste passwordnulstillings formularen paa google. men uanset hvor detaljeret jeg sys jeg skriver min info, saa acceptere den mig ikke som "ejer af kontoen"

 

jeg ville frygteligt gerne i kontakt med google/gmail afdelingen. og give dem al den info de vil have, men de er ikke muligt for mig at finde hverken nummer eller mail til den afdeling.

saa derfor skriver jeg herinde. og haaber inderligt paa der sidder en derude, som ved hvad jeg kan goere????tlf nummer, kontakt -person anything???

 

mvh

dennis 

Fra marbella, spanien
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrikS

ja det link er desvaerre proevet. og som saa mange andre der proever den formular, faar jeg ogsaa en afvisning..

 

ja der er rigtig mange der har proevet det. og det ser ud til at ingen har faaet adgang eller kontakt til gmail supporten.

efter min mening meget skidt, for det ville da vaere den letteste maade at kunne dokumentere at det var ens egen konto paa. eks.vis med ID, sidste 10 mails (hvad stod der i dem) mm.

men saa let skal det ikke vaere Sad

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da virkelig en kedelig situation du er havnet i. Desværre er Google - og iøvrigt mange andre udbydere af gratis services, kendt for at have en ekstrem dårlig customer service. Man får vel hvad man betaler for ...

For mit vedkommende har jeg aldrig turde overlade noget så vigtigt som min email til en gratis udbyder. Jeg betaler meget gerne de små 100 kr. om måneden for en Exhange løsning hos en udbyder jeg ved jeg altid kan få fat på. I hvert fald for min primære emails vedkommende.

Jeg håber du får løst dine problmer :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel: Jeg har i perioder haft både betalt og gratis mailkonto. Og den der i særklasse har voldt mig flest kvaler var den betalte. Support, jo, de svarede da, men der skete ikke altid så meget mere. Sikkert fordi den var FOR billig, men alligevel...

Med GMail får man så meget mere end man betaler for - fx online-kalender med sms-reminder, online tekstbehandling, online regneark, gruppe-sider m.m. Nok til at blive hooked!

/Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)