Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clarion udvikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i øjeblikket ved at færdiggøre et stort ERP projekt, der udvikles af en ekstern leverandør.

I den forbindelse har vi muligheden for at gennemgå kildekoden for at verificere at kvaliteten er tilfredsstillende.

Der er ingen in-house der kan kode Clarion, så vi leder efter en der hjælpe os udefra.

Overleveringen finder sted primo april, og det estimeres at der er til en hel dags arbejde.

Såfremt du kan hjælpe, eller kender en der kan, er du velkommen til at kontakte os på mp@butler.dk eller ringe på 98704271 / 22845533.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg arbejder for over 10 års for Infoshare, hvor stortset alt blev kodet i Clarion. Der er rigtigt store chancer for at det stadig er det de er baseret på. Du kan se deres side her http://www.infoshare.dk/ (De må jo efterhånden havde en del erfaring)

Kan du løfte sløret for hvorfor jeres valg, faldt på Clarion som basis for jeres ERP projekt ?

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Tak for dit svar. Jeg vil tjekke med Infoshare for at se om de kan undvære en konsulent en dag.

Det er lidt en lang historie, men dem der lavede en del af vores setup før, var dem vi valgte at bruge fordi de kendte til alle de små specielle ting der skulle laves. Havde vi valgt en anden leverandør ville vi skulle bruge de første 6 måneder på at give dem informationer. 

Stod det til mig var Clarion et af de sidste sprog jeg ville vælge, da det er svært at finde kvalificeret arbejdskraft indenfor området, hvilket kun kan give problemer på lang sigt.

Mvh.

Michael

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja, det er lidt ærgreligt at der ikke er mange af os der programmerer i Clarion. Jeg laver alle mine Windows programmer i Clarion og har aldrig fortrudt mit valg, jeg er simpelthen mere produktiv end med andre sprog (har før brugt Delphi, Pascal o.l.).

Jeg bor på Fur, og så vidt jeg kan se hører du hjemme i det nordjyske, det vil jo gøre det lidt lettere. Jeg kontakter dig lige med en privat mail.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)