Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg er som event-maker i gang med at planlægge en indendørs koncert. Og til det kunne jeg godt tænke mig at lave en form for speed date, inden selve koncerten starter. Altså et dateting event i en koncert. Hvor dem der dater starter med spisning og speed dating. Og mon man ville kunne få en dating portal med på idéen??  

Hvad syntes i om idéen er det noget som dateting brugerene ville kunne lide eller.

På forhånd tak.  

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert...

 

Jeg ved at hot.dk, godt kan lide arrangementer som dette. Prøv evt. at forhøre dig hos dem. Tislutningen plejer at være god fra deres brugere, men jeg ved ikke om de kun holder egne events for brugerne.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg følger din ide ganske fint, og kan godt se muligheden for at sammesætte tingene. Men for mig, og jeg har holdt nogen middags/fester efterhånden i privat regi, synes måske at du overlapper begivenhederne lidt.

Koncerten er helt fint, og ideen med noget spisning inden er også en fin ide. Men at holde spisning med en gruppe mennesker og bagefter sætte en speed dating op, synes jeg er lidt dobbelt koncept.

Du skulle så hellere hvis du er meget tændt på ideen om speeddating, lave et form for valg af borddame, og så køre din spisning på lige dele køn.

Når folk først har spist og talt sammen, så skal de nok mingle rundt til koncerten bagefter, så for mig vil begge dele virke lidt rodet. Men en slags borddame udvælgelse inden spisningen kunne være sjov, så får du også dating konceptet med.

Hilsen Anne

 

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)