Det forstår jeg simpelthen ikke. Jeg har altid brugt Dell og vil nok altid gøre det.. Jeg havde en Inspiron for et par år siden. Pludselig gik computeren i stykker og den kunne ikke starte. Jeg skulle bare ringe en enkelt gang og dagen efter kom der en mand og skiftede stort set alt i min computer midt på mit køkkenbord! Et år efter modtog jeg pludselig et brev fra Dell om at de havde haft nogle problemer med netop det batteri der sad i min computer så for at være på den sikre side så ville de sende mig et nyt. Det kalder jeg kundeservice! Jeg synes derfor det er dybt mystisk at de ikke vil udskifte din CPU hvis det kan afhjælpe fejlen. De plejer sku at være rimelig large. |
kmtrader:Jeg synes derfor det er dybt mystisk at de ikke vil udskifte din CPU hvis det kan afhjælpe fejlen. De plejer sku at være rimelig large.
Så mystisk er det nu ikke. CPU'en har jo ikke nogen rigtig fejl. Den virker jo som den skal. Den har en uhensigtsmæssighed med at den hyler en gang i mellem.
Da det ikke er en fejl og da CPU’en ellers fungerer så vil de ikke skifte den.
Vi kan så sagtens blive enige om at de burde gøre det, for at yde en god kundeservice.