Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dell vil ikke gøre noget!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg simpelthen ikke. Jeg har altid brugt Dell og vil nok altid gøre det.. Jeg havde en Inspiron for et par år siden. Pludselig gik computeren i stykker og den kunne ikke starte. Jeg skulle bare ringe en enkelt gang og dagen efter kom der en mand og skiftede stort set alt i min computer midt på mit køkkenbord! Et år efter modtog jeg pludselig et brev fra Dell om at de havde haft nogle problemer med netop det batteri der sad i min computer så for at være på den sikre side så ville de sende mig et nyt. Det kalder jeg kundeservice!

Jeg synes derfor det er dybt mystisk at de ikke vil udskifte din CPU hvis det kan afhjælpe fejlen. De plejer sku at være rimelig large. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kmtrader:

Jeg synes derfor det er dybt mystisk at de ikke vil udskifte din CPU hvis det kan afhjælpe fejlen. De plejer sku at være rimelig large. 

Så mystisk er det nu ikke. CPU'en har jo ikke nogen rigtig fejl. Den virker jo som den skal. Den har en uhensigtsmæssighed med at den hyler en gang i mellem.
Da det ikke er en fejl og da CPU’en ellers fungerer så vil de ikke skifte den.
Vi kan så sagtens blive enige om at de burde gøre det, for at yde en god kundeservice.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

#kmtrader

Ja, Dell er normalt meget gode.

#Peter

Jeg vil mene at der er en fejl. Det er da ikke meningen at den skal hyle stort set hele tiden.

Hvis det var en fed Audi, hvor motoren hylede når man brugte den, ville man da også synes at det var en fejl,
men den kan jo stadig kører, hvilket er det den er lavet til.

"Vi kan så sagtens blive enige om at de burde gøre det, for at yde en god kundeservice."

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg er kørt lidt død i det. Sad Er der nogen som har en ide hvad jeg kan gøre?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)